Archief - Micro atx mobo met 2000+ on board

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThEScReW

Legacy Member
hoi,

Ik verkoop deze :
http://www.pcchips.com.tw/PCCWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=232&MenuID=25&LanID=0

Met een 2000+ palomino mobile on board
Het is dus GEEN duron cpu maar een PALOMINO Mobile

Ook zit een ramlatje in van apacer 512 mb pc 2700

Specification


CPU AMD Mobile CPU onboard
FSB 200 MHz
Chipset SiS 740/962L
VGA Embedded Real256 3D Graphics with 64MB share memory
Memory 2 x 184-pin DIMM sockets support two 2.5V DDR SDRAMs (DDR266/200) Maximum: 1GB
Expansion Slots 2 x PCI slots
1 x CNR slot
LAN VIA VT6103 10/100Mbps Fast Ethernet PHY
Audio C-Media CMI9738 4-channel audio Codec
Compliant with AC97 2.2 specification
IDE 2 x UltraDMA 133/100/66
Back Panel I/O Ports 1 x PS/2 keyboard
1 x PS/2 mouse
1 x Parallel Port
1 x Serial Port
1 x VGA port
4 x USB 2.0 Ports
1 x RJ 45 Port
1 x Audio I/O (Line-in, Line-out and Mic-in)
Internal I/O Connectors & Headers 20-pin ATX power supply connector
1 x Floppy connector-support two 360K~2.88MB FDDs
1 x IrDA for SIR header
1 x USB header support additional 2 USB2.0 ports
1 x Front panel switch/LED header
1 x Speaker header
CPU / SYS FAN headers
1 x CD in header
1 x Front panel audio header
1 x USB card reader header
System BIOS AMI 2Mb Flash ROM
Supports Plug and Play 1.0A, APM 1.2, Multi Boot, DMI
Full support for ACPI revision 1.0 specification
Form Factor Micro-ATX Form Factor, 244*190mm

Bieden maar

Psychodweep

Legacy Member
Op hoeveel Mhz werkt dat ding ?
Hoeveel kb second level cache heeft die cpu ?

gravendelver

Legacy Member
Psychodweep zei:
Op hoeveel Mhz werkt dat ding ?
Hoeveel kb second level cache heeft die cpu ?

werkt op 1800mhz, heb nog juist hetzelfde gehad, mss is het wel hetmijne geweest? :)

ThEScReW

Legacy Member
950 Mhz ofwel staat hij verkeerd ingesteld, ... en 256 kb

Tis een amd athlon 5 palomino

gravendelver

Legacy Member
ThEScReW zei:
950 Mhz ofwel staat hij verkeerd ingesteld, ... en 256 kb

Tis een amd athlon 5 palomino

tis een amd athlon 2000+ die draait normaal aan 1888mhz
was bij mij ook het geval

BuYcKi

Legacy Member
gravendelver zei:
tis een amd athlon 2000+ die draait normaal aan 1888mhz
was bij mij ook het geval

hier draait mijn 2500+ @ 1830 ofzo standaard
dus ik denk wel dat 950mhz kan hoor ;)

gravendelver

Legacy Member
was verkeerd, de mijne was een 2200+ (die draait aan 1800mhz)

deze zou zo moeten zijn:
AX2000DMT3C 2000+ 1667MHz 12.5x 1.75V 90º C 266MHz 256KB 180nm

ThEScReW

Legacy Member
Ik heb een bod van 50 €op tones.

De backplate is wel zoek geraakt. en kheb geen doos.

De drivers staan op de site of anders geef i kze u op cd mee

piotke

Legacy Member
boe zei:
een palomino 2000+ draait standaard op 1666mhz.

Yes, maar die werkt ook aan FSB 133 ipv 100 zoals in dit geval.

Dit is een polomino core, maar afgezwakte cpu. Zoals altijd met die all in one bordjes. Ik heb dat bordje hier ook, en dat is inderdaad maar 1 Ghz.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
zou ge hier de link van tones kunnen placeren, dan kan ik het ook volgen ;)

ThEScReW

Legacy Member
Ik had niet echt een minimumprijs, dus alles is welkom. Ik denk dat ik morgen ofzo zal afsluiten of overmorgen. Tis te zien hoeveel haast er is van jullie kant ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan