Archief - MEGA GROTE Opruiming : allerlei PC gerief (deel 2)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bzguy

Legacy Member
Ziezo, in navolging van eerste thread (zie https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/mega-grote-opruiming-allerlei-pc-gerief.383366 ) nu een update met hetgeen nog te koop is :

1) Plexi case AC Ryan met 2 blauwe UV-reactive fans, 3 UV ccfl's van 30 cm, en invertors voor die ccfl's. Accesoires bijgeleverd.

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...EXI%20CASE.JPG

Min prijs : 60 €

2) 2 keyboards Azerty

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../KEYBOARDS.JPG

Meeneemprijs : 5 €

6) Mobo Asus P4S8X-X Socket 478

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...ef/P4S8x-x.JPG

Link : http://reviews.cnet.com/ASUS_P4S8X_X...9.html?tag=nav

Min prijs : 15 €

7) Hub 8 ports (waarvan 1 mogelijk uplink) 3 Com Office Connect TPO + voeding


Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...Gerief/HUB.JPG

Min prijs : 5 €

8) Logitech IFeel Mouseman USB


Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/MUIS.JPG

Min prijs : 5 €

11) 4 way speaker switch control (nieuw)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../LS-BAKSKE.JPG

Min prijs : 10 €

12) Pakket bestaande uit :
- 2 videokaarten 32 MB NVidia, beide met TV-out
- ethernet kaart RTL-8139A 100 MBps
- gigabit kaart DLink DGE-530T

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../KAARTEN_1.JPG

Min prijs : 40 €

13) Pakket adapters, bestaande uit :
- 3 X 25 pins -> 9 pins (male-male)
- 1 X 25 pins (male-male)
- 1 X 25 pins (male-female)
- 2 X 25 pins (female-female)
- 2 X 9 pins (female-female)
- 2 X 9 pins (male-male)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...f/ADAPTERS.JPG

Min prijs : 5 €

14 ) Pakket, bestaande uit :
- graka 3D Prophet 4000 XT TV-out
- 3 Com Etherlijnk XL PCI 100 MBps netwerkkaart
- soundcard Sound Blaster Live 5.1 Creative Labs
- modem 56 k

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../KAARTEN_2.JPG

Min prijs : 35 €

15) Pakket, bestaande uit :
- WIFI PCI kaart DLink DWL-510
- WIFI PCI kaart Linksys WMP11
- raid controller ATA 133 Qtec, type 340R133

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/WIFI.JPG

Min prijs : 30 €

17) VGA Silencer VGA koeling Rev 3

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...20SILENCER.JPG

Min prijs : 7.5 €

18) Zalman videokaart heatpipe grijs ZM80C-HP

Min prijs : 7.5 €

22) Pakket bestaande uit :
- aftakdoos 6 stekkers
- 10 kabels voor power supply/monitor etc ...
- 1 verlengkabel 5 hoekig male -> 5 hoekig female
- 1 verlengkabel 5 hoekig male -> stekker female
- 2 kabels 220 V met platte stekkers en kleine fiche 2 pinnekes, vb voor radio etc...

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...ROOMKABELS.JPG

Min prijs : 10 €

24) Pakket schermkabels, bestaande uit :
- kabel DVI-DVI (male-male)
- kabel 15 pins male -> 5 BNC pluggen
- 2 X kabel 15 pins male -> 15 pins male
- 1 kabel 15 pins male -> 15 pins female

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...HERMKABELS.JPG

Min prijs : 15 €

28) Pakket fans, bestaande uit :

- 1 stock cooler P4
- 1 cooler Cooler Master Socket A
- 1 Thermaltake fan 80 mm
- 1 papst fan 80 mm type 8412NGL
- 1 papst fan 120 mm type 4412F
- 1 papst fan 40 mm X 20 mm type 405
- 2 fluo UV reactive gele fan rubber 80 mm
- 1 witte fan rubber 120 mm
- 1 fan 40 mm X 10 mm incl. fangrill
- 2 fans 80 mm X 10 mm

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/FANS.JPG

Min prijs : 20 €

29) Pakket, bestaande uit :
- 8 usb kabels
- 1 FireWire kabel male - female
- 1 FireWire kabel male - male

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...f/IMG_0298.JPG

Min prijs : 10 €

32) Pakket, bestaande uit allerlei kabels : fan kabeltjes, molex kabels, soundcard kabels, molex pinnekes, molex connectors, etc ...

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...20ALLERLEI.JPG

Min prijs : 10 €

33) Pakket, bestaande uit 28 kabels voor audio/video + adapters allerhande

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...IO%20VIDEO.JPG

Min prijs : 15 €

35) Server case Landrover zwart, incl 2 papst fans van 18 dB (voor interne HD-koeling) ; van deurtje is pinnetje af (zie foto)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...DROVER%201.JPG

http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...DROVER%202.JPG

Min prijs: 20 €

36) Harddisk IBM SCSI IC35L036UWD210 U160 MB/S ; 36 GB 10000 RPM, seek time 4.9 ms, cache 4 MB, incl flatcable en rounded SCSI kabel 68 pins + controller Adaptec A2940


Min prijs : 80 €

37) Processor koeler Zalman CNPS-7700CU (colledig koper !)

Min prijs : 20 €

40 ) Luidsprekerset 2.1

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...f/SPEAKERS.JPG

Min prijs : 10 €

41) Microfoons

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/MICS.JPG

Min prijs : 3 €

42) Processor Intel P4 2.53 GHz/533

Min prijs : 60 €

BELANGRIJK :

- bieden per nr, om opvolging van de thread makkelijk te houden

- ik behoud mij het recht ...

- bieden is EXCL eventuele verzending ; het spreekt voor zich dat sommige artikels door omvang of gewicht niet kunnen verzonden worden, gelieve daar dus rekening mee te houden
- eens een bod op een bepaald artikel hoog genoeg is, laatr ik dit asap weten

- gelieve geen off-topic te posten, thread zal al druk genboeg zijn dnek ik ;)

- woonplaats : Wielsbeke ; rij geregeld naar Brussel, dus eventueel levering mogelijk

- diegene die ALLES koopt aan de minimum prijs, krijgt daarboven nog eens 10 % korting op alle artikels ; artikels kunnen dan mits niet te ver ook geleverd worden

- alles verkeert in zeer goede, en werkende staat !


HAPPY BIDDING !

IS REEDS VERKOCHT :

[FONT=&quot] - [/FONT]nr 25 : verkocht voor 30 € aan VERATJE (plus die koffermod nog)
- nr 38 : verkocht voor 35 € aan BOE
- nr 10 : verkocht voor 20 € aan MADMAN (hoogte koelblok = 4 cm ; ong 2 pci-sloten nodig)
- nr 21 : verkocht aan voor 15 € aan SILVERWIZARD (ipv Ibliss, sorry, typo)
- nr 4 : verkocht voor 25 € aan BENNEBIEST (kabeltje mobo-> rack zit erbij !)

[FONT=&quot][/FONT] - nr 23,26,27,30,31 : verkocht voor 65 € excl MRZONE
- nr 34 : verkocht voor 30 € excl CHAOS OVERLORD
- nr 39 : verkocht voor 15 € excl GAMER
- nr 5 : verkocht voor 25 € TRACEKILLER
- nr 19 : verkocht voor 15 € PARA
- nr 20 : verkocht voor 30 € excl WHITE STEAM
- nr 9,16,3 : verkocht voor 40 € BMF JOHAN

https://www.beyondgaming.be/forums

babbelut

Legacy Member
zie mijn vorige post, gelieve iemand de kans te geven om te bieden...

bzguy

Legacy Member
babbelut zei:
zie mijn vorige post, gelieve iemand de kans te geven om te bieden...

DONE, zal er rekning mee houden ,mijn excuses ... (heb helaas al vroeger het 'verwijt' gekregen dat ik niet snel genoeg reageerde, 'k kreeg dat verwijt toen niet van jou hoor BABBELUT ;) ) ...

babbelut

Legacy Member
bzguy zei:
DONE, zal er rekning mee houden ,mijn excuses ... (heb helaas al vroeger het 'verwijt' gekregen dat ik niet snel genoeg reageerde, 'k kreeg dat verwijt toen niet van jou hoor BABBELUT ;) ) ...

vorige post gelezen, de dingen die ik zeker wou zitten er niet meer bij...

maw: ram, rack en vga koeler... indien deze drie al weg, vervalt interese op de rest

whem

Legacy Member
nr 15 en de - gigabit kaart DLink DGE-530T (uit pakket 12)

35€

babbelut

Legacy Member
babbelut zei:
vorige post gelezen, de dingen die ik zeker wou zitten er niet meer bij...

maw: ram, rack en vga koeler... indien deze drie al weg, vervalt interese op de rest



kan dit nu nog of niet...

piotke

Legacy Member
Allez makker, ik had een bod van 70 euro op de cpu in andere thread :(

Gamer

Legacy Member
piotke zei:
Allez makker, ik had een bod van 70 euro op de cpu in andere thread :(

ow, dan trek ik mijn bod in Piotke..

bzguy zei:
@ PIOTKE : meeneemprijs voor processor is 75 €

indien jij die niet wil, wil ik die bieden.

dus indien Piotke geen € 75 biedt, mag je € 75 noteren voor cpu van ondergetekende.

quarantaine

Legacy Member
15 en 35 (brackets voor de hdd's nog aanwezig?)
50 euro (dus 30 voor 't pakket en 20 voor de case)

piotke

Legacy Member
Gamer zei:
ow, dan trek ik mijn bod in Piotke..

indien jij die niet wil, wil ik die bieden.

dus indien Piotke geen € 75 biedt, mag je € 75 noteren voor cpu van ondergetekende.

75 heb ik er niet voor over, all your's :)

Psychodweep

Legacy Member
ff m'n vragen van de vorige topic herhalen :).
Vo da 2de mobo ist natuurlijk te laat.....


Psychodweep zei:
6) Mobo Asus P4S8X-X Socket 478

Zie ik da goed ? Zijn er daar zo 2 sluitkleppen van DDR slot gebroken en ontbreken die ?
Heb je ook nog plaatje van dat mobo ?

39) Mobo Asus P4P800 VM Socket 478
Heb je van dit originele doos, handleiding, kabels, plaatje etc ?

Ben je zeker dat alle moederborden nog werken ?

bzguy

Legacy Member
Gamer zei:
ow, dan trek ik mijn bod in Piotke..



indien jij die niet wil, wil ik die bieden.

dus indien Piotke geen € 75 biedt, mag je € 75 noteren voor cpu van ondergetekende.

SOLD voor 75 €, zie PM

Guardian-X-

Legacy Member
Voor de 3e keer dan maar -->

indien er apart verkocht wordt (zie nie direct dat er staat dat nie mag )

- gigabit kaart DLink DGE-530T

indien in perfecte staat 13€ incl verz .

heb je doosje enzo nog ?

grtz

babbelut

Legacy Member
Guardian-X- zei:
Voor de 3e keer dan maar -->

indien er apart verkocht wordt (zie nie direct dat er staat dat nie mag )

- gigabit kaart DLink DGE-530T

indien in perfecte staat 13€ incl verz .

heb je doosje enzo nog ?

grtz

ja soms hoort em slecht... ik stel mijn vraag hier ook al voor de derde keer

tracekiller

Legacy Member
hey voor die zalman dacht dat je die verkocht had aan iemand anders maar zeg waar moet ik ze komen afhalen? en wanneer?

greetz trace

bzguy

Legacy Member
babbelut zei:
ja soms hoort em slecht... ik stel mijn vraag hier ook al voor de derde keer

liever geen onderdelen apart ...

Is idd hier wat druk, met vrouw, 3 kinderen, fulltime job en een verhuios voor de deur ;) ... en soms lees ik ergens wel eens over ook,, sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan