Archief - MEDION md42200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem0

Legacy Member
Van de IT'er opt werk.

Specificaties
• Intel® Pentium® M 735 (Centrino) Processor 735. 2MB Cache, 1.7 Ghz en 400 MB FSB.
• 512 MB DDR RAM (2 x 256, max. 1024 MB (beide geheugensloten zijn reeds ingenomen))
• 7 in 2 Kaartlezer (SD/MMC/Memory Stick/Memory Stick Pro/Compact Flash I + II/Microdrive)
• Li-Ion batterij (gaat nooit langer dan 3 jaar mee dus is deze stuk aan te kopen bij replace direct)
• Touchpad met 2 muisknoppen en een scollwiel
• USB muis met scrollwiel
• Draagtas
• Gewicht: 2.7 KG

Volledig overzicht van alle aansluitingen
• 3 x USB 2.0
• 1 x DVI
• 1 x TV Out
• 1 x S/P-DIF Cinch out
• 1 x FireWire IEEE 1394
• 1 x LAN (RJ45) (10/100 Mbit Fast-Ethernet LAN)
• 1 x Modem (RJ11) (Interne 56k Modem (V.90))
• 1 x Microfoon / Sub Woofer
• 1 x Line-In of luidspreker achter
• 1 x PCMCIA Type II
• 1 x Line-Out of S/P-DIF out
• 1 x Serieel
• 1 x Infrarood

Nieuwprijs: € 1399,0 (2004)


interesse... doe een bod.

Firedwarf

Legacy Member
Li-Ion batterij (gaat nooit langer dan 3 jaar mee dus is deze stuk aan te kopen bij replace direct)

Mijntje is al 4 jaar bijna :p

Anoniem0

Legacy Member
kmoest dat erbij zetten van den it'er.
dus ik doe da braaf :p



anders sluit hij mijn internet af :s

Firedwarf

Legacy Member
mja ik heb net dezelfde laptop en word volgende week 4 jaar en batterij gaat nog altijd anderhalf uur a 2 mee hier :) En ik gebruik mijn pc echt dagelijks 10 tot 15 uur :)

Zijn leuke beestjes ma 1 nadeel je zit snel te klooien met het moederbord ( alle onderdelen die erin zitten qua moederbord zijn acer, maar voor iemand die enkel een pcke nodig heefto m wa te gamen, internetten en officcen is deze laptop héééééééééééééél ideaal :)

Richtprijs denk ik dan toch dat je zeker rond de 150 a 300 euro mag zetten
afhankelijk van welke staat da je hem levert

Anoniem0

Legacy Member
awel den it'er had hem gezien op kapaza voor rond de 400 euro. hij wist ook niet echt wat het waard was.
dus bij deze doe een bod van ...tot 400 euro he. :p

Plato

Legacy Member
Zijn er gebreken aan zijn, hoe lang de batterij gaat de batterij mee, zijn er krassen op (body, scherm) en is de werking perfect?
Is alles er nog bij (cd's, boekjes, alle orig. toebehoren)
En is levering in Dilbeek mogelijk?

Anoniem0

Legacy Member
batterij ging niet meer zo lang mee.
en hij is van omgeving kortrijk of ieper dacht ik.
wij werken in groot bijgaarden dus ik denk dat er een levering in dilbeek wel geen probleem mag zijn.

Anoniem0

Legacy Member
alle toebehoren derbij. Ook draagtas. ook tv-tunerkaart
afhalen heeft voorkeur
omgeving
ieper/kortrijk/aalst/Brussel kan afgehaald worden

meeneemprijs
350 euries

bluecooper

Legacy Member
mijn bod blijft... nog een vraagje: wanneer sluit je af? heb redelijk dringend één van doen...

Anoniem0

Legacy Member
afsluiten weet ik niet echt. hij had gewoon gevraagd om dat eens op een forum te zetten.
en ik zie hem ook niet elken dag want we hebben twee bureau's. een in brugge en 1 in grootbijgaarden.

Plato

Legacy Member
Sorry dat ik het opnieuw vraag, maar best belangrijk:
  • zijn er gebreken aan
  • zijn er krassen op (body, scherm)
  • is de werking perfect?

Ik wil best wel bieden maar ik wil wel zeker zijn dat het ding 100% in orde is.

Anoniem0

Legacy Member
de batterij gaat niet meer zo lang mee.
dat staat in de eerste post
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan