Archief - Medion MD 40100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Hier een tijdje geleden gekocht als kapot zijn voor een prijs van bijna 100 euro alle kosten in. Ik heb er verder wat aan zitten prullen en doen, en nu werkt ie weer. Juist de optische drive wordt niet herkend. Dit kan aan het moederbordl iggen, of aan de drive zelf. Ik heb er geen tijd en zin meer in om het te testen.

De harde schijf en alles werkt momenteel. Je kan deze installeren bv via een kopelstukje in je vaste pc en dan terugsteken.

pIV 2.8 GHz mobile
scherm 1024*786
wlan ding
4 USB poorten
Tv out
Geforce 4 Go
infra rood
harde schijf 60 GB 4200rpm
2x256 MB ddr 333
lader 19V
dvd lezer/schrijver
toetsenbord met deels afgesleten letters
touchpad
batterij ongeveer een 30 a 45 minuutjes.

Absolute minimumprijs is 100 euro dus. Voor een werkende laptop. Graag had ik er gezien de moeite en de tijd en het risico zeg maar, iets meer voor gewenst, ik denk aan iets van een 150 euro, nu geen verplichtingen, ik wil break even draaien om te beginnen.

Che Guevara

Legacy Member
100 euro (indien xp er op staat , aldi pc dus software is er normaal bij dacht ik )

tarske

Legacy Member
:offtopic: verwijderd !
Kunnen we nu opnieuw beginnen met bod genoteerd of niet zonder verder in detail te treden.

piotke

Legacy Member
- software is er niet bij, enkel laptop en lader.

- CHe, meer uitleg per PM morgen

Pandekip

Legacy Member
sterke interesse, maar wat is dit? "Je kan deze installeren bv via een kopelstukje in je vaste pc en dan terugsteken." ??

TIIMM

Legacy Member
Wel, om de laptop hd in je pc te steken, en dan xp erop te zetten :)

Maar twijfel eigenlijk wel of dat lukt.. Want alsek xp op een hd zet, en die dan in een andere pc steek, weigerd die ook meestal dienst :s

Che Guevara

Legacy Member
hoe lang loopt dit en ppiotke ik wacht nog steeds op uw pm

piotke

Legacy Member
- Loopt nog tot dit weekende.

- Betreffende die PM, ik laat je zeker iets weten, ik vermoed dat ik me vergist heb kwa nickname (komt ervan als je zo vaak van nickname veranderd ;)). MOcht dat inderdaad zo blijken zal ik hier gerust excuses aanbieden.

piotke

Legacy Member
Er plakt een licentie onder de laptop, maar geen recovery CD's aanwezig.

Pandekip

Legacy Member
Sorry voor de vele vragen, ik wil dit ook wel in pm doen anders, maar...
wat kan je met de laptop momenteel? Volgens wat je zegt dus gewoon opstarten en tot aan 'no system disk or disk error bla bla bla'.
Bodje 115 euro toch.

piotke

Legacy Member
Nu zegt hij idd zoiets, omdat de HDD leeg is. Nu de HDD wordt wel degelijk herkend en werkt.

piotke

Legacy Member
momenteel ben jij winnende, afsluit normaal vrijdag, overmorgen dus.

Che Guevara

Legacy Member
damndamn knalvergeten

proficiat provost

goeie aankoop gedaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan