Archief - Media Center PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teemto

Legacy Member
Wegens recent overgeschakeld op Telenet digitaal mag mijn huidige mediacenter PC weg.

Het gaat om volgende hardware :

CPU : A64 3200+ Winchester @ 2000MHz DIK4BI 0446TPAW (10x200MHz)
Mobo : ASUS A8N-SLI Deluxe (S939) + Zalman passieve NB heatsink i.p.v. standaard luidruchtige NB fan.
CPU cooler : Scythe Ninja Plus met Scythe 120mm fan
GPU : ATI X850XT PE (PCI-E)
Case : Recom Powerstation Black : Recom 120mm blue led, Recom 80mm blue led, 3x Recom 80mm, Revoltec 2x30cm Blue CCFL lights, Antec Neo HE 430W stille voeding.
Harddisk : WD 250GB 7200rpm SATA-II-16MB
Gskill F1-3200DSU2-1GBLE PC4400LE 2x512MB @ 200/2/2/2/5 : Heb eenzelfde setje in een andere PC zitten en dat haalt 290/3/4/4/8.
Opto : Nec dvd 8x +-r/+-rw 2500A Black + DL support
Logitech Cordless Desktop S510 Media Remote : draadloze muis, keyboard en media center remote.
Hauppage PVR500 MCE double TV tuner card nog steeds de beste kaart : maakt het mogelijk om tegelijkertijd 1 zender op te nemen en een andere te bekijken.
Nexus Carver Speed Pad


De PC is vrij stil, enkel de X850XT maakt wel wat lawaai, maar enkel bij het opstarten. Je kan hier zelf nog altijd een stillere cooler op plaatsen. Je krijgt er nog een korte optische fiber bij om de onboard optische uitgang met een versterker te verbinden.


Het system wordt enkel in zijn geheel verkocht.
Kan worden afgehaald in Deurne (2100) of Duffel (2570).

Minimumprijs 350€
Komt ook op Tones.
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=657022#657022

Justchill

Legacy Member
zeker dage in 't geheel verkoopt?

Anders interesse in koeler en opto

ebay

Legacy Member
Denk dat mijn pa wel interesse zal hebben aan 300€, maar zie hem pas dinsdagavond terug (weg op reis).
Ik hou u op de hoogte.

Teemto

Legacy Member
Enig nieuws. Anders gaat hij mogelijks toch in onderdelen buiten.

Teemto

Legacy Member
Op Tones had ik al een voorstel voor 250, maar dat is te weinig.

Peewee

Legacy Member
allé tis goed 300 euro. PM me je gegevens maar. Dan spreken we af in Duffel.

Dat is voor mij het kortste.

MVG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan