Archief - Massa Verkoop(allerlei kabels tot waterkoeling)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smitch

Legacy Member
Eens m'n dozen uitgemest en vanalles gevonden waar ik andere mensen hier nog miss gelukkig mee kan maken

Liefst verkoop ik in loten..want sommige dingen zijn te stom om per stuk te gaan verkopen!
PB290270.jpg

De prijzen die ik opgeef zijn allemaal minimumprijzen, ik sluit wel af wanneer ik tevreden ben over een bod
enkele kabels:
(van links naar rechts)
>Molex splitter => van mannetje naar 2 vrouwtjes
>molex-vga
>2x molex naar Sata-voeding


1=Aerocool GateWatch 2
(de kabels heb ik zilver gespoten om het wat een mooiere "look" in m'n case te geven...maar tijdens het spuiten heb ik mezelf een andere case aangeschaft waar deze helaas niet meer in past :roll:
Np: +-49€
Minimumprijs: 20€

PB290268.jpg

PB290269.jpg


2=Waterkoeling:
2.1=Thermaltake CL-W0010
ik doe deze weg omdat ik geen am2 bracket ervan heb
Minprijs: 10€ gaat cheap weg omdat hij moet gelapt worden maar daar heb ik helaas de spullen niet voor...
PB290279.jpg

Fittings 8mm of 6mm, zelf te kiezen

2.2=Eheim 1001 Dompelpomp
600l/h
helaas kan ik hier nu geen foto van laten zien omdat deze nog in m'n case zit :) ... maar is dus dompelpomp MET reservoir erond!
is echt stil en perfect voor beginnende of simpele waterkoeling setup
(KRAK dezelfde als op deze foto!) http://users.skynet.be/benwake/wc2.JPG
Minprijs: 10€ (gaat zo goedkoop weg omdat er nog wat fluo inzit en ook de bijvulstop gekrast is) ps: deze komt met 6mm push-ins

3=2 Sli bridges:
moest ik hier iemand mee plezier kunnen doen...
-3.1=Rode van de Msi K8N Sli
-3.2=Zwarte van de Msi K9N SLI Platinum
Minprijs: 2€
PB290274.jpg


4=Stockkoeler AM2
Deze komt wel zonder frontplate, maar indien nodig wel met backplate
Minprijs: 7€
PB290275.jpg


5=Verschillende IDE-kabels
5.1=Gesleevde: Min: 2€
5.2=Non-sleeve: 1
PB290271.jpg


6=Enkele kabels (van links naar rechts)
> 6.1=Molex naar molex ( 1 mannetje naar 2 vrouwtjes) 1€
> 6.2=Molex naar vga 1.5€
> 6.3=2x Molex naar Sata voeding 2,5
PB290277.jpg


7=Hoe-moetek-da-noeme-dingk :p
verbreding voor tss uw voeding en mobo ( wanneer ge nog een oude voeding met smalle kop hebt voor mobo MAAR een nieuw mobo dat nen bredere kop nodig heeft ^^ , denk da iedereen wel weet wak bedoel)
2€
PB290276.jpg


8=Recom X-force
Np: +-90€
Minprijs: 30€
P8220035.jpg

P7160194.jpg

P8170032.jpg


9
3x sata kabeltjes ;)
2€/stuk

Afhalen geniet natuurlijk mijn voorkeur , maar is ook mogelijk om te verzenden
Af te halen in: Hulshout, itegem of mechelen

Alle boden exclusief

Ik geef me het recht bladiebladiebla :)

Happy bidding!

(staat op Tones,9lives en andere fora..moest er erges een bod uitkomen zal ik deze ook hier vermelden!)

Smitch

Legacy Member
voor mrzone's en tommi's bod sluit ik zondagavond af en ook voor de gatewatch

Smitch

Legacy Member
Afgesloten voor: tommi & mrzone en gatewatch @ Tones

Pm is onderweg!

Svenno

Legacy Member
Je hebt trouwens zo geen molex naar SATA kabeltje niet meer?

Mvg

Rossi

Legacy Member
2.2 eheim pomp met reservoir 10 euro

kan je mij eens een foto sturen via mail van de krassen en schade eraan

de pomp is op 220v vermoed ik?

greetz

Smitch

Legacy Member
deze avond zit ik terug op mn kot..zal ik direct doen dan ;)

edit: en is met ne pries :p voor een kleine meerwaarde geef ik u nog ne starter mee (steekt ge in een 3pins op uw moederbord waardoor de pomp vanzelf start en terug stopt wanneer pc wordt afgezet

RocKer

Legacy Member
7=Hoe-moetek-da-noeme-dingk
verbreding voor tss uw voeding en mobo ( wanneer ge nog een oude voeding met smalle kop hebt voor mobo MAAR een nieuw mobo dat nen bredere kop nodig heeft ^^ , denk da iedereen wel weet wak bedoel)
2€
Dus dat is een ATX kabel verloopstuk van 20pin naar 24pin,juist?

Je bent toch zeker he,want op die foto is da echt niet duidelijk.

Ik zoek zo een verloopstuk dat van 20pin(oude voeding) naar 24pin(nieuw mobo) kan gebruikt worden.

Mr San Diego

Legacy Member
heb ook wel interesse in pomp met starter, laat nog iets weten ivm met uw vraagprijs anders bodje €12 excl. moet wel opgestuurd worden. Ik denk wel dat ik 10mm push in heb op andere onderdelen. Heb je geen grotere fittings liggen???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan