Archief - Lots of Zalman Onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Alle onderdelen zijn samples, zijn hoogstens enkele dagen gebruikt.

- PSU: ZM460 - APS. Zeer degelijke voeding met 20/24 pins en 4/8 pins stekker. Alsook een hoop sata stekkers en voorziening voor SLI. Dus twee maal pci-e powers. Weg wegens teveel PSU's.
Nieuwprijs: 90 à 100 euro. Min prijs: 60 euro.



- VGA: vf700-cpu. De ondertussen gekende VGA koeling. Degelijk gerief, snel te installeren en zeer stil. Weg wegens de nieuwe vf900-cu gekregen.
Nieuwprijs: 20 à 25 euro. Min prijs: 15 euro.



- CASE: HD160. Nog niet uitgebrachte HTPC case. Zwarte kleur. Prachtige afwerking van gebrushed ALU. Gemaakt voor stilte, want overal zitten trilling werende rubbertjes.
Zit erbij:
-- de case in nieuwstaat/nieuw verpakking
-- MCE afstands bediening + ingebouwde ontvanger
-- front VFD (mooi ingewerkt)
-- Multimedia card reader
Nieuwprijs: ~370 euro. Min prijs: 250 euro.


Meer info ? Vraag gerust. Afhalen kan in Edegem.

ß-ߨ¥

Legacy Member
VGA: vf700-cpu. De ondertussen gekende VGA koeling. Degelijk gerief, snel te installeren en zeer stil. Weg wegens de nieuwe vf900-cu gekregen.
Nieuwprijs: 20 à 25 euro. Min prijs: 15 euro.

Inclusief verzending 15 euro ;)

ß-ߨ¥

Legacy Member
laatste poging, 20 euro inclusief ;) Voor 2e hands is dit meer als voldoende hé :D

Tae

Legacy Member
22€ incl. voor de vga zalman cooling als het nog compleet is zoals aangekocht.

piotke

Legacy Member
Tae zei:
22€ incl. voor de vga zalman cooling als het nog compleet is zoals aangekocht.

Koelpaste is zelfs nooit gebruikt.
Enige waaran je kan zien dat hij gebruikt is , is dat er 4 va nde ramsinkjes beetje stof hebben aan de zelfklevende tape. Wat dan nog minimaal is.

Ik laat ze openstaan tot dinsdag 19 u. Iemand die ales neemt krijgt voorrang op aparte verkoop.

Bod van 22 euro inclusief op de vf700 op TNG

https://www.beyondgaming.be/forums
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=3084
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=38079
http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24216

RSSD

Legacy Member
Heb beiden verwijderd, genoeg gezeverd hé nu...
Zijn we volwassen of wat ?

Greets,

SSMT

Massman

Legacy Member
just a question, maar mogen die samples verkocht worden ?

Ik kan mij goed inbeelden dat Zalman enkel zo'n samples opstuurt om te testen én niet om te verkopen.

zie dit al s een free up :)

piotke

Legacy Member
Dit is geregeld hoor.
Articles en de andere onderdelen kosten me ook geld. En Zalman weet goed genoeg dat het onmogelijk is om alles te stockeren.

piotke

Legacy Member
Bod van 22 euro inclusief op de vf700 op TNG
Bod van 70 euro exclusief op de PSU op Loveno

Dinsdag avond (21 u), sluit ik er voor af.

piotke

Legacy Member
Bod van 23 euro excluop de vf700 op loveno
Bod op PSU is ingetrokken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan