Archief - Logitech Z5450 perfecte staat + factuur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
Hoi hoi,

Mijn appartement is definitief te klein voor zo'n high end materiaal. Ik ben dus aan het overwegen om hem te verkopen, aloewel ie echt super goed speelt.
Hij is ook mega handig aangezien er geen kabels zijn voor achterste speakers :)

Kheb geen prijs in gedachten, maar voor een prikje doe ik hem niet weg. Dus wie een goede prijs biedt mag ermee gaan lopen, anders hou ik hem bij.

Nieuwprijs in België = 360€
=> link

Geen offtopic, gewoon to the point !

Grtz

PS: staat ook op tones

benwake

Legacy Member
@swinn: mits kleine vergoeding kom ik ze brengen :)
@Gert1: 220V maar die kabels zitte achter mijn zetel verborge, dus ge ziet ze niet ;)

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 150 euro afgehaald indien in perfecte staat en geen geruis of dergelijke :)

Die kabels van de Z5500 storen, dus dit zou een perfecte vervanger zijn.

Greetz

benwake

Legacy Member
SuPeRFunk zei:
Bod van 150 euro afgehaald indien in perfecte staat en geen geruis of dergelijke :)

Die kabels van de Z5500 storen, dus dit zou een perfecte vervanger zijn.

Greetz

als er tegen woensdag 22u50 geen beter bod is, sluit ik af, en is hij van u
aan andere die mss willen bieden, afhalen geniet voorkeur (of brengen mits vergoeding)

Razer

Legacy Member
mss een dom vraagje: is het mogelijk te bregen tot wetteren ( met vergoeding)

benwake

Legacy Member
upje 2/3, afsluiten is nog altijd vr vanavond 22u (tenzij er een ander bod komt)

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Hoe werken de achterste speakers? Moeten deze in een apparte stekker? (Dus 2 stekkers voor die 2 Speakers...)

Edit: heb het juist gelezen, had het niet zien staan.. Interesse vervalt dan want heb geen stekkers aan achterkant van kamer..

benwake

Legacy Member
Zatte_Bjorn zei:
Hoe werken de achterste speakers? Moeten deze in een apparte stekker? (Dus 2 stekkers voor die 2 Speakers...)

Edit: heb het juist gelezen, had het niet zien staan.. Interesse vervalt dan want heb geen stekkers aan achterkant van kamer..

je kan toch een verlengkabel zetten? Kheb dit ook gedaan, mooi weggewerkte stroomkabel ipv 2 irritante speakerkabels :p
(en je kan bij de stroomkabel nog een multistekker zetten voor andere toestellen...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan