Archief - Logitech Z-5500 Omgeving Brugge/Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TekkaBlade

Legacy Member
Ik verkoop m'n Logitech Z-5500.

Info:
Gekocht in Brugge in HCW ( www.hcw.be ) op 04/06/2005 ( factuur aanwezig )
Indertijd gekocht voor 335.00 euro ( BTW inc. )
Logitech geeft 2 jaar garantie en kan via HCW geregeld worden.
Originele verpakking is er ( alle isomo en plastic )
De aansluitingen bestaan NIET uit cinch kabels.

Staat van het toestel en gebruik:
Het toestel is in nagenoeg perfecte staat. De subwoofer werd soms gebruikt als voetsteun dus die kan wat sporen vertonen hoewel ik op eerste zicht niets zie.
De volumeknop is nooit volledig opengedraaid, het lijkt me trouwens ook onmogelijk om dat te kunnen als je ervoor zit ma kom.
De woofer heeft altijd op lage toeren gedraaid zeg maar.
Mijn Audigy 2 ZS staat altijd op 80 percent output zodat deze zeker niet te luid kon gestaan hebben.
Er zijn geen knopen of er hebben nooit zware objecten op de kabels gestaan.

Foto's van het setje heb ik niet maar geloof me op m'n woord.

Ik ben gewaar van de prijzen die bepaalde winkels geven maar voor service betaal je.

Set enkel af te halen in Brugge, mogelijkheid tot Gent ( bij het UZ ).

Mijn prijs is 250 euro.

-Goede staat ( nieuwstaat is overdreven )
-Alles origineel met verpakking en net geen anderhalf jaar garantie meer
-Reden van verkoop is dat ik graag alles eens uittest. ( ik heb al genoeg logitech setjes gehad ;) ) Ik heb dus geld nodig.

Een review hier met curves
http://www.tomshardware.com/2004/11/30/logitech_z/
Tom's Hardware staat wel voor deftige reviews en de curve is +- lineair. ( wat goed is voor de leken )


TekkaBlade

the boogyman

Legacy Member
Zin in een ruil?

ik bied een nagelnieuwe Creative I-trigue 5600+90€ :)

SPEEDMAN

Legacy Member
Ik heb de Z680, alles in originele doos, nu in gebruik maar niks aan.

wil je tegen die set ruilen met opleg van mijn kant?

TekkaBlade

Legacy Member
Even wat extra info geven:

Ik zou het geld gebruiken om apart versterker en speakers te kopen of iets in die aard.
Ruilen tegen een ander logitech/creative setje ga ik niet aanvaarden wegens er al genoeg te hebben getest :)

Vragen mogen gesteld worden :p

TekkaBlade

Legacy Member
Was ik vergeten te vermelden.
De afstandsbediening is dus uiteraard ook inbegrepen.

Ik zie ook dat er een foutje in m'n post is geslopen... Waar "mijn prijs" staat moet "Min. prijs" staan. Minimum dus.

w0lfj3

Legacy Member
sorry voor de misschien noob vraag maar hoe zijn de aansluitingen dan als het niet via cinch is?

Virus8520

Legacy Member
ik e ook nen logitech Z 680, mo ik zou willn overschakelen naar den z 5500, ziede gene ruil zittn? wrm wildje ze eigenlijk weg doen?

TekkaBlade

Legacy Member
w0lfj3 zei:
sorry voor de misschien noob vraag maar hoe zijn de aansluitingen dan als het niet via cinch is?

Klemmen en gestripte kabels, makkelijker tot vervangen...

Waterboyke

Legacy Member
Hmm..kzou hem wel willen maar nie voor 250€ zenne, ik kan hem nief voor 280€ kopen in holland !
Moest ghem nie kwijt geraken wil ik er nog 150€ voor geven, moest ge da nie zien zitten geen probleem hoor, kheb hier zelf nog mijne Z-5500 & dan nog twee Z-680's waar ik zelf ook nog vanaf wil dus ik kan wel nog voort ! ;)

TekkaBlade

Legacy Member
bollie69 zei:
ruilen tegen 9800pro + 2x256mb ddr500 ram?

No thanks :) Heb maar een FSB van 133 :p

Waterboyke zei:
Hmm..kzou hem wel willen maar nie voor 250€ zenne, ik kan hem nief voor 280€ kopen in holland !
Moest ghem nie kwijt geraken wil ik er nog 150€ voor geven, moest ge da nie zien zitten geen probleem hoor, kheb hier zelf nog mijne Z-5500 & dan nog twee Z-680's waar ik zelf ook nog vanaf wil dus ik kan wel nog voort ! ;)

Koop em dan in holland :D


momenteel doet iemand mij een aanbod maar dat kan ie pas waar maken na x aantal maand... aangezien ik die persoon vertrouw trek ik dus de verkoop terug...

excuses voor het ongemak.

TekkaBlade

Legacy Member
daFour zei:
speelt die beter dan een T5400 bv?

74 watt tegenover 500 watt...
luider speelt die van logitech alleszins...
of ie beter speelt... zoek een curve van creative... die van mijn setje staat in de beginpost...

gerbie

Legacy Member
170 euro en ik kom 'm halen (maar dan wel na m'n examens)
of
180 euro, en gij komt 't me brengen in Leuven

Deal?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan