TekkaBlade
Legacy Member
Ik verkoop m'n Logitech Z-5500.
Info:
Gekocht in Brugge in HCW ( www.hcw.be ) op 04/06/2005 ( factuur aanwezig )
Indertijd gekocht voor 335.00 euro ( BTW inc. )
Logitech geeft 2 jaar garantie en kan via HCW geregeld worden.
Originele verpakking is er ( alle isomo en plastic )
De aansluitingen bestaan NIET uit cinch kabels.
Staat van het toestel en gebruik:
Het toestel is in nagenoeg perfecte staat. De subwoofer werd soms gebruikt als voetsteun dus die kan wat sporen vertonen hoewel ik op eerste zicht niets zie.
De volumeknop is nooit volledig opengedraaid, het lijkt me trouwens ook onmogelijk om dat te kunnen als je ervoor zit ma kom.
De woofer heeft altijd op lage toeren gedraaid zeg maar.
Mijn Audigy 2 ZS staat altijd op 80 percent output zodat deze zeker niet te luid kon gestaan hebben.
Er zijn geen knopen of er hebben nooit zware objecten op de kabels gestaan.
Foto's van het setje heb ik niet maar geloof me op m'n woord.
Ik ben gewaar van de prijzen die bepaalde winkels geven maar voor service betaal je.
Set enkel af te halen in Brugge, mogelijkheid tot Gent ( bij het UZ ).
Mijn prijs is 250 euro.
-Goede staat ( nieuwstaat is overdreven )
-Alles origineel met verpakking en net geen anderhalf jaar garantie meer
-Reden van verkoop is dat ik graag alles eens uittest. ( ik heb al genoeg logitech setjes gehad
) Ik heb dus geld nodig.
Een review hier met curves
http://www.tomshardware.com/2004/11/30/logitech_z/
Tom's Hardware staat wel voor deftige reviews en de curve is +- lineair. ( wat goed is voor de leken )
TekkaBlade
Info:
Gekocht in Brugge in HCW ( www.hcw.be ) op 04/06/2005 ( factuur aanwezig )
Indertijd gekocht voor 335.00 euro ( BTW inc. )
Logitech geeft 2 jaar garantie en kan via HCW geregeld worden.
Originele verpakking is er ( alle isomo en plastic )
De aansluitingen bestaan NIET uit cinch kabels.
Staat van het toestel en gebruik:
Het toestel is in nagenoeg perfecte staat. De subwoofer werd soms gebruikt als voetsteun dus die kan wat sporen vertonen hoewel ik op eerste zicht niets zie.
De volumeknop is nooit volledig opengedraaid, het lijkt me trouwens ook onmogelijk om dat te kunnen als je ervoor zit ma kom.
De woofer heeft altijd op lage toeren gedraaid zeg maar.
Mijn Audigy 2 ZS staat altijd op 80 percent output zodat deze zeker niet te luid kon gestaan hebben.
Er zijn geen knopen of er hebben nooit zware objecten op de kabels gestaan.
Foto's van het setje heb ik niet maar geloof me op m'n woord.
Ik ben gewaar van de prijzen die bepaalde winkels geven maar voor service betaal je.
Set enkel af te halen in Brugge, mogelijkheid tot Gent ( bij het UZ ).
Mijn prijs is 250 euro.
-Goede staat ( nieuwstaat is overdreven )
-Alles origineel met verpakking en net geen anderhalf jaar garantie meer
-Reden van verkoop is dat ik graag alles eens uittest. ( ik heb al genoeg logitech setjes gehad
) Ik heb dus geld nodig.Een review hier met curves
http://www.tomshardware.com/2004/11/30/logitech_z/
Tom's Hardware staat wel voor deftige reviews en de curve is +- lineair. ( wat goed is voor de leken )
TekkaBlade


