Archief - Logitech V500 - One For All Wifi Antenna - PCI blower

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ruben182

Legacy Member
Ik heb hier het volgende te koop staan:

1. Logitech V500
Deze is nog in perfecte staat en er zit nog een beschermhoesje bij (handig voor in een laptoptas:) )
Info + picture (kleur is ietsjes lichter)

Minimumprijs: €20
Meeneemprijs: €35

2. One for All WiFi Antenne (tot 500 meter!)
Ik heb deze een half jaar terug op ibood gekocht, maar aangezien ik nu een andere router heb waar ik deze niet aan kan bevestigen (moet vastgedraaid worden) mag hij weg.
Prijs op ibood was €30 + nog verzending.
Ik heb deze amper gebruikt en is dus nog in perfecte staat.
Factuur zit er ook nog bij. Dus ook garantie.
Info + picture
handleiding

Minimumprijs: €20
Richtprijs: €25
Meeneemprijs: €30

3. PCI blower
Gaat om deze: foto
Minimumprijs: €4
Meeneemprijs: €8

Verzending zal nog goed meevallen voor al de items aangezien ze zo groot niet zijn.
Of afhalen is ook mogelijk.

successor

Legacy Member
€20 op de antenne en €4 op de blower, afgehaald :)

Ruben182

Legacy Member
Hmmz.. maakt het mij wel moeilijk :p
@Funky: Hoeveel geef je voor welk? Want als je €20 voor elk geeft heeft successor wel voorrang.

@successor: genoteerd
@Funky: €20 voor de muis genoteerd (indien je het enkel samen wil valt dit dan weg)

successor

Legacy Member
wat dus gelijk is aan mijn €20 afgehaald op dat item.

voor de blower (bod €4 door mij) alleen kom ik niet naar paal hoor , daar is het net te ver voor.

Ruben182

Legacy Member
Ik heb toch ook uw bod genoteerd eh.. :)

@DoomSayerSantos: Als je er excl. van maakt is het wel genoteerd.

Funky

Legacy Member
Mijn bod was ook enkel geldig voor beiden samen, maar ik zie dat er intussen een bod is van 25 op de antenne, dus 40 voor de twee zal wel niet meer aanvaard worden, en hoger ga ik niet. Dus, mijn hoogste bod blijft 40 voor muis + antenne...

Ruben182

Legacy Member
Ik weet nu niet of de verzending van zo een klein doosje ook onder kilopost gaat vallen.. maar ik vrees toch dat de verzending op € 4,30 zal komen.
Bieden met 70 cent is niet echt de moeite en voor de muis zou ik toch graag iets meer dan €20 krijgen.
Dus succesor heeft voorlopig het hoogste bod voor de antenne.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan