Triple0
Legacy Member
ik verkoop een logtech mx 518
is in goede staat maar het logo is aand de linkeronderkant te beginnen vervagen (door wrijvingen met mijn hand jeweetwel )
verder altijd op muismat gebruikt, geen enkele schade werkt dus perfect
reden van verkoop is dat ik nu een razer heb gekocht dus deze mag weg
je krijgt erbij: de doos, factuur (aangekocht in colruyt voor 50 euro garantie nog tot 08/2008) cd alles zit er gewoon bij
vanaf 20 euro
Enkel ophalen!! ik verzend niet sorry
ik ben van vilvoorde maar het kan ook daar in de buurt zijn
wordt volgende zondag afgesloten 12u middag
staat ook op tones.be
is in goede staat maar het logo is aand de linkeronderkant te beginnen vervagen (door wrijvingen met mijn hand jeweetwel )
verder altijd op muismat gebruikt, geen enkele schade werkt dus perfect
reden van verkoop is dat ik nu een razer heb gekocht dus deze mag weg

je krijgt erbij: de doos, factuur (aangekocht in colruyt voor 50 euro garantie nog tot 08/2008) cd alles zit er gewoon bij
vanaf 20 euro
Enkel ophalen!! ik verzend niet sorry
ik ben van vilvoorde maar het kan ook daar in de buurt zijn
wordt volgende zondag afgesloten 12u middag
staat ook op tones.be

