ShroeKz.^
Legacy Member
Ik verkoop een Logitech Internet Navigator Black Edition / Qwerty,
Dit keyboard verkoop ik omdat ik een ander heb dat ik beter vind.
Ik heb geen foto's omdat geen digicam, maar keyboard is in uitstekende staat..
Bieden vanaf 10 € Incl.
Greetz
Edit: alles zit erbij, doos, cd's,..
Dit keyboard verkoop ik omdat ik een ander heb dat ik beter vind.
Ik heb geen foto's omdat geen digicam, maar keyboard is in uitstekende staat..
Bieden vanaf 10 € Incl.
Greetz
Edit: alles zit erbij, doos, cd's,..


