Archief - Logitech G25 met een probleempke aan spotprijs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KinGleR

Legacy Member
EEps,

Ik verkoop dus een G25 met een klein (?) defooke...
Zoals de meeste wel zullen weten heeft een G25 een shifter die het H patroon van een echte wagen volgt. Hier is echter een sensor kapot, zodat er enkel 5e, 6e en achteruit nog werken...

De shifter kan wel in sequentiele stand geplaatst worden, waardoor op en terugschakelen perfect werkt.

Dus, samengevat, schakelen kan, maar niet volgens H patroon.

Daar dit stuur een kadooke was heb ik dus geen factuur, en ik weet niet hoe het zit kwa RMA enz.

bieden vanaf 50€, het gaat tenslotte wel om een G25 die anders perfect werkt!
Meeneemprijs: zo hoog mogelijk

Afhalen te aalter, ik wil leveren in gans Oost en West vlaanderen, is de verkoopprijs hoger of gelijk aan 100€, gebeurd dit leveren gratis, anders vraag ik 5€ dieselkosten.
Verzenden via post doe ik niet, daar de doos te groot is.

vragen, ask, commentaar, hou die voor uzelf :)

*************** EDIT *******************

Ik heb de factuur TOCH NOG!!! Mijn grootmoeder had ze toch nog.

laaco

Legacy Member
Ik kan hieruit dus concluderen dat het H patroon shiften onbruikbaar is, maar de schakelpedals aan het stuur werken wel nog?
Heb interesse, foto's?

BeePke

Legacy Member
Vragen aan de persoon die het je gaf of die een factuur heeft of naar die winkel bellen, wat te doen!?

KinGleR

Legacy Member
laaco zei:
Ik kan hieruit dus concluderen dat het H patroon shiften onbruikbaar is, maar de schakelpedals aan het stuur werken wel nog?
Heb interesse, foto's?

Neen, das verkeerd geconcludeerd :) Op de shifter zit een grote ronde knop. Als je die nen draai naar links geeft, dan kunde de shifter gebruiken als sequentiele shifter, zo kan je het pookje nog steeds gebriuken, bvb zoals bij de Logitech MOMO. Foto's kunnen als je da nodig vindt, maar da zal vr vnv zijn, zit nu opt werk, maar er is niets aan hoor :)

BeePke zei:
Vragen aan de persoon die het je gaf of die een factuur heeft of naar die winkel bellen, wat te doen!?

Das helaas niet meer mogelijk. De persoon is reeds overleden. Mocht iemand toch de RMA procedure kennen, kan die hier een vette deal doen.

ForSale

Legacy Member
Rma Dienst Logitech : 02/626.89.61
Bel hier even naar en leg je probleem uit. Logitech kennende maken ze hier geen probleem van en wordt dit gewoon onder garantie hersteld.

Box

Legacy Member
Lijkt mij ook. Een G25 kan eenvoudigweg nog niet uit garantie zijn, die bestaan nog niet lang genoeg :)
Probeer het eens. 't Zou toch zonde zijn om zoiets goed voor zo weinig geld weg te doen?

KinGleR

Legacy Member
mja, mijnen nieuwen is al besteld... Maar kzegget nogmaals, ik ben er mij van bewust da hier een ferme deal ligt vr iemand die het zich wil aantrekken, maar ik ga mij die moeite nie doen.

toch bedankt voor de info!

KinGleR

Legacy Member
AccuCore zei:
50 euro inclusief verzending

zoals staat in de omschrijving, ik verzend niet, en naar lier, wat volgens mij in provincie antwerpen ligt, lever ik niet, dus uw bod wordt in bovenstaande post NIET aanvaard.

KinGleR

Legacy Member
bod genoteerd, en hoogste bod tot nog toe! Leveren in Laarne is GEEN probleem :)

laaco

Legacy Member
Ik doe mss een bod in het weekend, lever je tot in Dilbeek (plus 5 euro eventueel), of kom je soms in Leuven?

KinGleR

Legacy Member
laaco zei:
Ik doe mss een bod in het weekend, lever je tot in Dilbeek (plus 5 euro eventueel), of kom je soms in Leuven?

mja kan eventueel, maar dan zal je met een goed bod moeten afkomen :)

KinGleR

Legacy Member
prima! Ik heb iem beloofd dat ik het tot zaterdag zou openhouden. Indien die persoon niet hoger gaat ist voor u.

fred_legolas

Legacy Member
KinGleR zei:
prima! Ik heb iem beloofd dat ik het tot zaterdag zou openhouden. Indien die persoon niet hoger gaat ist voor u.
ok, geen probleem hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan