KinGleR
Legacy Member
EEps,
Ik verkoop dus een G25 met een klein (?) defooke...
Zoals de meeste wel zullen weten heeft een G25 een shifter die het H patroon van een echte wagen volgt. Hier is echter een sensor kapot, zodat er enkel 5e, 6e en achteruit nog werken...
De shifter kan wel in sequentiele stand geplaatst worden, waardoor op en terugschakelen perfect werkt.
Dus, samengevat, schakelen kan, maar niet volgens H patroon.
Daar dit stuur een kadooke was heb ik dus geen factuur, en ik weet niet hoe het zit kwa RMA enz.
bieden vanaf 50€, het gaat tenslotte wel om een G25 die anders perfect werkt!
Meeneemprijs: zo hoog mogelijk
Afhalen te aalter, ik wil leveren in gans Oost en West vlaanderen, is de verkoopprijs hoger of gelijk aan 100€, gebeurd dit leveren gratis, anders vraag ik 5€ dieselkosten.
Verzenden via post doe ik niet, daar de doos te groot is.
vragen, ask, commentaar, hou die voor uzelf
*************** EDIT *******************
Ik heb de factuur TOCH NOG!!! Mijn grootmoeder had ze toch nog.
Ik verkoop dus een G25 met een klein (?) defooke...
Zoals de meeste wel zullen weten heeft een G25 een shifter die het H patroon van een echte wagen volgt. Hier is echter een sensor kapot, zodat er enkel 5e, 6e en achteruit nog werken...
De shifter kan wel in sequentiele stand geplaatst worden, waardoor op en terugschakelen perfect werkt.
Dus, samengevat, schakelen kan, maar niet volgens H patroon.
Daar dit stuur een kadooke was heb ik dus geen factuur, en ik weet niet hoe het zit kwa RMA enz.
bieden vanaf 50€, het gaat tenslotte wel om een G25 die anders perfect werkt!
Meeneemprijs: zo hoog mogelijk
Afhalen te aalter, ik wil leveren in gans Oost en West vlaanderen, is de verkoopprijs hoger of gelijk aan 100€, gebeurd dit leveren gratis, anders vraag ik 5€ dieselkosten.
Verzenden via post doe ik niet, daar de doos te groot is.
vragen, ask, commentaar, hou die voor uzelf

*************** EDIT *******************
Ik heb de factuur TOCH NOG!!! Mijn grootmoeder had ze toch nog.