Machoboy
Legacy Member
Voor 100€ mag mijn Logitech Cordless Desktop MX5000 de deur uit.
Hij is maar enkele maanden oud en staat nog onder garantie tot november 2007.
Ik heb hem maar 1 week gebruikt en heb hem dan terug in de doos gedaan omdat ik teveel interfererende storingen kreeg door andere toestellen in mijn kamer. De doos is een klein beetje beschadigd.
Hij is maar enkele maanden oud en staat nog onder garantie tot november 2007.
Ik heb hem maar 1 week gebruikt en heb hem dan terug in de doos gedaan omdat ik teveel interfererende storingen kreeg door andere toestellen in mijn kamer. De doos is een klein beetje beschadigd.