nevs38
Legacy Member
website
De meesten zullen deze wel kennen.
Aangezien ik momenteel slechts 1 externe hd meer gebruik, ligt deze hier maar stof te verzamelen.
Heb er nog alles van (doos, papieren, cd's etc.) Buiten de factuur.
Kameraad had deze via netwerkbedrijf waar hij werkt gekocht.
Voor zover ik weet is er ook geen garantie meer op. Heb ik eigenlijk nooit gechecked
Er staat atm andere firmware op (das voordeel van deze machientjes)
Linux firmware meer bepaald. Hebt er verschillende mogelijkheden in. Van het maken van een printserver tot het maken van een iTunes server.
Met de harde schijven nog steeds aangesloten offcource...
Nieuwprijs ligt boven de 100-110 €
Dus geen belachelijke boden aub. Als er geen boden zijn die me aanstaan, hou ik em gewoon.
Als ge denkt iets interessants te hebben qua hardware om te ruilen. Be my guest...
De meesten zullen deze wel kennen.
Aangezien ik momenteel slechts 1 externe hd meer gebruik, ligt deze hier maar stof te verzamelen.
Heb er nog alles van (doos, papieren, cd's etc.) Buiten de factuur.
Kameraad had deze via netwerkbedrijf waar hij werkt gekocht.
Voor zover ik weet is er ook geen garantie meer op. Heb ik eigenlijk nooit gechecked

Er staat atm andere firmware op (das voordeel van deze machientjes)
Linux firmware meer bepaald. Hebt er verschillende mogelijkheden in. Van het maken van een printserver tot het maken van een iTunes server.
Met de harde schijven nog steeds aangesloten offcource...
Nieuwprijs ligt boven de 100-110 €
Dus geen belachelijke boden aub. Als er geen boden zijn die me aanstaan, hou ik em gewoon.
Als ge denkt iets interessants te hebben qua hardware om te ruilen. Be my guest...
