Guardian-X-
Legacy Member
the_jerre zei:gij houd uw prijs van €165 incl Guardian-X
is da een vraag of nie?
aleja alst een vraag is houd ik mijn bod ja .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_jerre zei:gij houd uw prijs van €165 incl Guardian-X
the_jerre zei:als er woensdag niemand meer bied,is hij van u Guardian-X-.
Goed,of hebde hem liever vroeger?
white_steam zei:Guardian-X enjoy ithehe