Archief - Lianli - ram - voeding - koeler - MX510...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
1 ) Zwarte Lian Li PC61 Met blauwe Akasa Casefans. Incl vijzen brackets met extra USB poorten vooraan.
originele fans worden meegeleverd.
een paar kleine witte verfspatjes op, maar die krijg je er wel af.
front :
http://www.madgamer.be/forum/lian.JPG

back :
http://www.madgamer.be/forum/lian1.JPG

startprijs : € 60 (€ 75)

2 ) Enermax EG465-VE
compleet met doos en gebruiksaanwijzing.
http://www.madgamer.be/forum/enermax.JPG

startprijs : € 40 (€ 50)


3) Thermalright SP94 (S478)
compleet met vijsjes, enermax regelbare fan,....
http://www.madgamer.be/forum/sp94.JPG

start : € 20 (€ 25)

4) 2x256MB Mushkin PC3200 level one (2-3-2) Dual Channel DDR
http://www.madgamer.be/forum/mush.JPG

startprijs : € 50/set. (€ 70)

5) 2x256MB OCZ PC3700 Gold Dual Channel
http://www.madgamer.be/forum/ocz.JPG

startprijs : € 50/set. (€ 70)

6) Logitech MX510
werkt perfect.
startprijs : € 20 (€ 25)

7) een voor mij onbekend Dangerden waterblokje
http://www.madgamer.be/forum/dd.JPG
start : € 10 ( € 15)

aangekocht bij volledige pc, dit is overbodig.
mag weg voor wat ik het betaald heb.
() = meenmeemprijs.
bieden exclusief aub.
staat ook op Tones, lotverkopen en Loveno.

rad1cal

Legacy Member
Ik wil die kast. /edit/ Ik bedoel vooral het klepken voor de usbpoorten vanonder, is da mis op de foto of hebtge da niemeer?
Zoude'm kunnen brengen? Ik woon in Erondegem.

Gamer

Legacy Member
usb klepje is er blijkbaar niet meer nee.
zal even luisteren bij vorige verkoper.
voor de rest zijn alle frontjes aanwezig zoals je kan zien op de foto.

kan gebracht worden.

bod van € 60 op lotverkopen voor case.

meeneemprijs voeding + case = € 100.

rad1cal

Legacy Member
75 op kas. Hebtge msn? Onnozel forum gaat hier Veel te traag.

Gamer

Legacy Member
ok, case verkocht.
als je die voeding bijneemt kost die je maar € 25 extra hé :)
ben ik ik er ook vanaf :p

Gamer

Legacy Member
bod van € 40 op enermax voeding bij Tones.

case afgezet en whitelisted.

Fartman

Legacy Member
Hoeveel molex aansluitingen zyn er op de voeding? zoals voor Hd's enzo

Fartman

Legacy Member
en wat wil je nog voor die voeding ;) een goe pryske voor een streekgenoot? :p lol

Gamer

Legacy Member
zie startpost :)

voor € 40 afgehaald of € 43.1 verstuurd is die verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan