easypanic
Legacy Member
deze case mag weg:
http://www.lian-li.co.kr/pc_case/PC-V2000_BLACK/PC-V2000_BLACK_TITLE.jpg
Deze case is wat gemod geweest, paar klepjes vooraan ontbreken, deze is dus niet in nieuwstaat. Grootste gebrek: de ene zijkant moet vastgehouden worden met vijsjes, deze zijdeur is 'origineel' zo, de sluiting heeft nooit gewerkt. De andere zijdeur is met plexi en sluit wel normaal
.
Ik heb er waterkoeling ingestoken, dus er is bovenaan nog een "gat" in de case. Wel is er alvast een grill bij, moest de koper ook een radiator in zijn case willen.
Pics:
http://www.drankenpauwels.be/lianli
Deze mag weg vanaf € 35, afgehaald. Koper krijgt dus de grill en 2x120MM fans bij.
http://www.lian-li.co.kr/pc_case/PC-V2000_BLACK/PC-V2000_BLACK_TITLE.jpg
Deze case is wat gemod geweest, paar klepjes vooraan ontbreken, deze is dus niet in nieuwstaat. Grootste gebrek: de ene zijkant moet vastgehouden worden met vijsjes, deze zijdeur is 'origineel' zo, de sluiting heeft nooit gewerkt. De andere zijdeur is met plexi en sluit wel normaal
.Ik heb er waterkoeling ingestoken, dus er is bovenaan nog een "gat" in de case. Wel is er alvast een grill bij, moest de koper ook een radiator in zijn case willen.
Pics:
http://www.drankenpauwels.be/lianli
Deze mag weg vanaf € 35, afgehaald. Koper krijgt dus de grill en 2x120MM fans bij.
