Archief - level one fps-2111txu print server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

billibone

Legacy Member
Key features:
10⁄100Mbps auto sensing network interface
setup by configuration software or optional web-based management
firmware upgradeable
following OS are supported: Novell, NDS, Apple Mac, Linux⁄Unix, Windows 9x⁄2000⁄NT⁄XP
supported protocols: IPX⁄SPX, TCP⁄IP, AppleTalk, 33wSMB⁄NetBEUI
supports PCL ⁄ Postscript printers
1 parallel port
complete SNMP support (incl. MIB)
internal 32bit RISC processor
designed with external power supply


infosite


lukt mij niet om te instaleren, maar werkt 100%.
ik vermoed dat de fout ligt aan mijn router. als ik de manuel volg, moet ik op mijn dhcp server kijken naar het ip van de printerserver. nu geeft mijn router enkel de ip's van de pc's aangesloten, niet van de printerserver.

enkel printer server + adapter. dus geen software, maar zowel de software als de manuels zijn van level one de site te halen.



de nieuwprijs ligt rond de 100€

laagste prijs gevonden hier.

ibliss

Legacy Member
mja, hopelijk vind ge het geen belachelijk bod, maar ik heb overlaatst een hp printserverke gekocht met 3 parallelle poorten voor 20 euro denk ik (als ik met goed herinner, tkan ook 15 geweest zijn) hier op dees forum... dus ik wil u voor dees wel 15 euro geven... omdat het er redelijk nieuw uitziet...
kweetet, printserverkes zijn duur als ge ze nieuw koopt :(

als ge het een belachelijk bod vind, jammer dan :( (voor mij althans)

billibone

Legacy Member
nix is belachelijk.

maar zou er inderdaad toch 50€ voor hebben.

RpR

Legacy Member
20€ want je kan hier op het forum inderdaad voor 20€ een ouder model kopen wat juist hetzelfde doet.

billibone

Legacy Member
mja tis een ouder model eh!

ge vergelijkt toch ook nie een golf1 me een golf2 of een 6800gt me een 6800ultra

RpR

Legacy Member
billibone zei:
mja tis een ouder model eh!

ge vergelijkt toch ook nie een golf1 me een golf2 of een 6800gt me een 6800ultra
De snelheidswinst maakt ge toch niet hé. Parallele poort heeft een maximunsnelheid die al met de eerste modellen bereikt was.

billibone

Legacy Member
goed, maar waarom maken ze dan nieuwere modellen.

enige da ik weet is dat 100€ nieuwprijs is.

40€ vind ik dan nog te overwegen, maar 20€ is te weinig sorry.



indien het hier niet verkocht wordt, zet ik het op ebay. als het daar ook faalt +40€ te halen, dan zal ik je contacteren :niceone:

RpR

Legacy Member
billibone zei:
goed, maar waarom maken ze dan nieuwere modellen.

enige da ik weet is dat 100€ nieuwprijs is.

40€ vind ik dan nog te overwegen, maar 20€ is te weinig sorry.



indien het hier niet verkocht wordt, zet ik het op ebay. als het daar ook faalt +40€ te halen, dan zal ik je contacteren :niceone:
Op ebay moet je verkopen hé zelf al bieden ze 1 euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan