Archief - Leadtek 6800 Le - VIVO versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrek

Legacy Member
dus ik mag in mijne sig zetten, als ge wilt dat er iemand uw ouders lastig valt doen dan deals met piotke
ok komt in orde
en meld u terug aan dedju, klein kind

piotke

Legacy Member
Gothrek zei:
dus ik mag in mijne sig zetten, als ge wilt dat er iemand uw ouders lastig valt doen dan deals met piotke

Dit is in tegenstelling tot mijn sig een oonwaarheid.
Ik moet nog bellen, heb het nog niet gedaan. Uw sig mag er dus -nog- niet staan.

mvg

Gothrek

Legacy Member
nuja, enwa gade zeggen,ik zen domme kloot dat ulder komt lastig vallen omdat uwe zoon zich een beetje misdraagt volgens mij, maar eigenlijk kan ik hem zelf niet af, en hebbek hem in het verleden zitten kloten alle goed bezig
als gij het niet wilt uitpraten op msn, maar op deze manier wilt verdergaan ok
ik zen nog altijd online op msn btw, maar als gij niet wilt praten, ok , das uw keuze

Gothrek

Legacy Member
ok, ge hebt uw keuze blijkbaar gemaakt :)
nuja, als gij mij zogezegd kunt aanklagen voor laster, ik u ook voor stalking

Gothrek

Legacy Member
jongen, gij blijft echt kinds e, ge wilt zelfs al ni meer praten op msn, omdak vies op u, logisch ook, als ge eerst iemand het bloed vanonder zijn nagels haalt

brechtvm

Legacy Member
kweet dak ni de geschikte persoon ben om dees te zegge...
ma..

plz bewaar een beetje de rust ? :$
(desnoods pm-flaming ?)


@ mods : gelieve piot zn sign aan te passe.. user-note enzo hoeft voor mij allemaal niet, kwil gewoon da et uit zn signature gaat, daar het niet gegrond is... (ik mailde SSMT al omtrent die BL)

Gothrek

Legacy Member
hij antwoord ni, tkleuterke
en hij heeft mij al geblokt :D
nuja, zolang hij mij gerust laat zennek daar ook tevreden mee
de reden waarom ik en piotke ni overeen komen is door zijn sucky usernotes op mij

voorbeeld, ik zeg gewoon, da gade ni verkocht krijgen voor 590 euro => hopla usernote

jaat jaat, al een change dat hij geen mod meer is

piotke

Legacy Member
Perfecte afhandeling met Gerthehert. Één van de weining hier die zicht aan hun boden houden ;)

Gothrek, al je iets te zeggen tegen me hebt kan dat per mail of PM, gelieve niet meer in mijn verkoopthreads te posten of het moesten boden zijn of vragen gerelateerd tot het product in kwestie.

Verdere reacties zoals gezegd per mail of PM. Metde voorkeur voor mail.

Gothrek

Legacy Member
als gij iets te zeggen hebt doede het beter niet over den telefoon
en komt gewoon terug online, alleja, anders gezegd unblockt mij

brechtvm

Legacy Member
piotke zei:
Perfecte afhandeling met Gerthehert. Één van de weining hier die zicht aan hun boden houden ;)
:ironic: er moet énen de slimsten zijn om her het bijltje bij neer te legge :ironic:
dus : reactie van mijn kan : "..."

Gothrek

Legacy Member
Piot komt terug online kerel, als ge toch wilt dat het opgelost raakt doede er beter nu iets aan, want anders gaat da ni lukken denkek

Kwertie

Legacy Member
Laatste waarschuwing... (en ik hoop dat ge weet wat ik bedoel)
nuja.. closed, deal is afgehandeld, de rest wat er ook is onderling moeten jullie weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan