Archief - Leadtek 6800 GT (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

espetado

Legacy Member
yo,

Iemand intersesse voor een Leadtek 6800 GT, AGP versie.
2 maanden oud, gekregen van Hofline computershop ter vervanging van een kapotte asus.
Nieuwprijs is 375 euro. Link

gr,
m

Tae

Legacy Member
Wat is uw min. prijs en meeneem prijs, zie je eventueel een ruil zitten tussen een 6800LE ?

Hoeveel MB is deze versie 256ddr dacht ik ?

XeNiUs

Legacy Member
ook wel wetende dat een 7800GS agp beter is en goedkoper, ben namelijk nog aan het twijfelen

greetz

espetado

Legacy Member
Een ruil is buiten de kwestie, enkel verkoop. Probeer enkel een prijs/categorie te krijgen.
Kaart is idd 256mb versie.

Dacht er nog 250 voor te krijgen, als dat geen mooi koopje is. Dat zijn 6000 oude Belgische ballen minder als prijs in de winkel.

espetado

Legacy Member
150? Mag ik daarmee lachen? Dat is zeer zeker niet realistisch te noemen voor hetgeen aangeboden.

Edit; maar toch bedankt voor het bod(je).

SephirothSnake

Legacy Member
espetado zei:
Een ruil is buiten de kwestie, enkel verkoop. Probeer enkel een prijs/categorie te krijgen.
Kaart is idd 256mb versie.

Dacht er nog 250 voor te krijgen, als dat geen mooi koopje is. Dat zijn 6000 oude Belgische ballen minder als prijs in de winkel.


250€ = 10000 BEF
150€ = 6000 BEF

Min 150€
Meeneem 180€
Dit zijn bv realistische cijfers. I know it sucks, blaim the 7xxx generation.

Heb je 3d mark scores?

Th0masSss

Legacy Member
jah ook hier graag een screen van je 3dmark05 score, stock en eventueel oc..

espetado

Legacy Member
Ik ken dat forum hier al lang genoeg. Laat ik daarom korte metten maken met prijzengesmijt waar ik pijn in de onderbuik van krijg.

Minimum 220 euro, anders gaat hij niet weg. Ik heb de 7xxx serie niks te danken of te 'blamen' daarvoor. Dat zijn pci kaarten en dat is gewoonweg een andere kwestie. Het gaat hier over een AGP versie, topkwaliteit, bijna nieuw en die nog steeds 375 euro kosten in een gerespecteerde winkel. Vandaar, nogmaals, 220 minimum, dat is inclusief verzending mits vriendelijk gevraagd, lol.

Ik post vanavond 3d mark score, ik zit momenteel op het werk. Met en zonder oc specs.

groeten!

LaCucaracha

Legacy Member
espetado zei:
Ik ken dat forum hier al lang genoeg. Laat ik daarom korte metten maken met prijzengesmijt waar ik pijn in de onderbuik van krijg.

Minimum 220 euro, anders gaat hij niet weg. Ik heb de 7xxx serie niks te danken of te 'blamen' daarvoor. Dat zijn pci kaarten en dat is gewoonweg een andere kwestie. Het gaat hier over een AGP versie, topkwaliteit, bijna nieuw en die nog steeds 375 euro kosten in een gerespecteerde winkel. Vandaar, nogmaals, 220 minimum, dat is inclusief verzending mits vriendelijk gevraagd, lol.

Ik post vanavond 3d mark score, ik zit momenteel op het werk. Met en zonder oc specs.

groeten!
koppige steenezel:doh: :naughty:

SuPeRFunk

Legacy Member
Sorry voor de offtopic. U heeft het recht zoveel te vragen als u wil, maar u zult zien dat niemand een bod doet in die richting!

Greetz

twisted

Legacy Member
espetado zei:
Ik ken dat forum hier al lang genoeg. Laat ik daarom korte metten maken met prijzengesmijt waar ik pijn in de onderbuik van krijg.

Minimum 220 euro, anders gaat hij niet weg. Ik heb de 7xxx serie niks te danken of te 'blamen' daarvoor. Dat zijn pci kaarten en dat is gewoonweg een andere kwestie.

De reden wrr er zoveel zijn die uw prijs te hoog vinden is omdat er sinds kort ook een 7000 reeks is voor AGP, met evenveel pipelines als een 6800GT/ULTRA hoger clocks en een lagere warmteafgifte. (7800GS voor AGP)
En die is op de koop toe nog eens goedkoper dan een 6800GT.

Sorry maar zo zit het nu eenmaal...

(en btw ik heb in december deze 6800 ULTRA gekocht bij codima voor 380euro dus uw vb prijs voor uw GT is ook veel te hoog)

espetado

Legacy Member
Mijn fout om hem hier proberen te slijten. Fijn forum om koopjes te doen maar om zelf iets te slijten dat doe ik toch veel liever zelf buitenuit.
De laatste post zegt 'sorry zo zit het nu eenmaal', laat ik het er op houden dat het ook zo zit dat deze kaart effectief nog 375 kost nieuw en het onmiskenbaar een mooie afprijzing is als ik hem probeer te verkopen aan 220. Dit ongeacht welke nieuwe kaarten er allemaal verkrijgbaar zijn. Er zit zoveel verschil op, zelfs tussen eigen merken. Er zijn idd 6800 ultra's te koop tegen die prijs, maar zoals gezegd zal dan bijvoorbeeld de 'bundle', ... wat minder zijn. Enfin, je ziet er toch de logica van in.
Wat mij betreft, thread closed.

LaCucaracha

Legacy Member
sjah, veel succes als ge hem elders probeert te verkopen, ge weet nooit dat iemand er 220 wil voor geven:)

:offtopic: er staat foutje in uw signature: tis 'vermalelijde'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan