Archief - Laptop Toshiba s1400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kyri...

Legacy Member
Laptop:

Toshiba s1400-503
Model nummer: ps140E-03csr-be
Microsoft windows xp
Home Edition
Versie 2002

Intel(R) Celeron(TM) CPU
1333MHz
Kloksnelheid: 1,33Ghz
240 MB RAM geheugen

Beeldkaart 16MB
14 inch XGA TFT scherm (1024x768 pixels)

HD 20GB
Diskette station
DVD/CD-RW combo drive
Netwerkaansluiting
Modem
TouchPad
Infrarood poort
3x usb

Draadloze netwerkkaart:
Merk Belkin
54Mbps
802.11g

Batterij gaat nog zeker 2 uur mee ( dit word straks nog zeker tegoei getest)

Lader aanwezig
Originele microsoft works suite 2002 dvdrom
Tools en hulpprogramma cdrom
Product recovery cdrom
installatie cdrom van draadloze netwerkkaart
Toshiba software market (cdrom met allerlei extra prog's)

enkele krasjes op bovenkant (buitenkant)
lichte gebruikssporen

heb het toestel van tante overgekocht maar mag terug weg.
kwil even zien hoeveel het hier oplevert. bij goed bod mag die weg.
foto's volgen voor geintereseerden.

hier zijn al enkele foto's ...
http://computer.2dehands.nl/markt/hele_systemen/laptop-1001-2000-mhz/12052829-toshiba-satellite-s1400-503.html?start=60

schep

Legacy Member
heb interessepeiling uit je titel verwijderd, is hier niet toegelaten. Als je enkel wil verkopen voor een bepaalde prijs, zet dan die prijs al minimumprijs.

stvw

Legacy Member
Reden van verkoop?

Enige noemenswaardige problemen?

Is er nog een memory slot over voor geheugen bij te steken?

En hoor je de fan draaien?

Kyri...

Legacy Member
okey schep.

stvw: heb geen zin meer in dat heel pc gedoe. kan bij andere mensen nog online voor is iets te zeggen ofzo...

geen problemen.

er zijn 3 usb ingangen als je dat bedoelt.

ik hoor draaien als ik met mene kop op het toestel lig ja.

Kyri...

Legacy Member
morgen avond sluit ik. voorlopig nog steeds een bod van 275 van XTRATEC

piotke

Legacy Member
Bod 285 euro.

Gelieve niet af te sluiten voor deze avond mocht er hoger geboden zijn. Ik ben weg totdan.

Kyri...

Legacy Member
290 is genoteerd van satan's ass.


even editje: had piotke's reactie niet compleet gelezen, en zal het bieden dan ook laten lopen tot morgen middag 5 uur.

ps. moet werken tot 2uur smiddags

stvw

Legacy Member
mogelijkheid tot afspreken in een station bv? (vervoerskosten uiteraard betaald, ben veelvoudig geplust dus geen reden tot wantrouwen hoop ik)

ik lees weldegelijk :"ik kan niet leveren. dus afhalen is de boodschap"

maar ik kan maar proberen heh ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan