StaRflaM
Legacy Member
Ik heb enkele dingen liggen van een laptop die we vroeger hadden maar weg hebben gedaan wegens een defect aan het scherm dat te duur zou zijn om te repareren, aangezien het een bedrijfslaptop was.
1* Baterij HPf4809a/f4812a
14.8V, 4400mAH
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: 75USD
http://www.replacedirect.com/?ln=nl&ch=1&prod=NBL048&cag=&brand=&cmodel=&ctype=
2* ramm
1) Hynix PC2700S-25330 256MB DDR 333Mhz CL2.5
werkt op zowat elke laptop, kheb zelfs ergens gezien dat er van deze uit een iBook is uitgehaald is geweest.
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: geen idee van dit merk, maar andere gaan nieuw voor 25€
2) Samsung PC2100S-25330-AO 256MB DDR PC2100 CL2.5
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: 20€ ofzo?
3* DVD/CD-RW speler
Model: GCC-4241N
Er is een sticker van HP op maar blijkbaar is het een LG
Staat: lijkt nieuw
nieuwprijs: ~70USD
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=4037173743
Ik behoud me het recht niet te verkopen enzovoorts...
Ik stel voor van gewoon te bieden als iets je intreseerd, we kunnen wel spreken over een prijs, aangezien de nieuwprijzen nogal duur liggen van sommige van die dingen
Afhalen kan hier in Edingen/Enghien/Petit-Enghien/Halle (in de walen) of ik kan afkomen tot Brussel-Zuid me de trein.
Opsturen kan ook maar, dan bied je exclusief op het product zodat we later kunnen afspreken hoeveel het kost om op te sturen.
Dat is het zowat, bieden maar!
1* Baterij HPf4809a/f4812a
14.8V, 4400mAH
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: 75USD
http://www.replacedirect.com/?ln=nl&ch=1&prod=NBL048&cag=&brand=&cmodel=&ctype=
2* ramm
1) Hynix PC2700S-25330 256MB DDR 333Mhz CL2.5
werkt op zowat elke laptop, kheb zelfs ergens gezien dat er van deze uit een iBook is uitgehaald is geweest.
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: geen idee van dit merk, maar andere gaan nieuw voor 25€
2) Samsung PC2100S-25330-AO 256MB DDR PC2100 CL2.5
Staat: lijkt nieuw
Nieuwprijs: 20€ ofzo?
3* DVD/CD-RW speler
Model: GCC-4241N
Er is een sticker van HP op maar blijkbaar is het een LG
Staat: lijkt nieuw
nieuwprijs: ~70USD
http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php?oneid=4037173743
Ik behoud me het recht niet te verkopen enzovoorts...
Ik stel voor van gewoon te bieden als iets je intreseerd, we kunnen wel spreken over een prijs, aangezien de nieuwprijzen nogal duur liggen van sommige van die dingen

Afhalen kan hier in Edingen/Enghien/Petit-Enghien/Halle (in de walen) of ik kan afkomen tot Brussel-Zuid me de trein.
Opsturen kan ook maar, dan bied je exclusief op het product zodat we later kunnen afspreken hoeveel het kost om op te sturen.
Dat is het zowat, bieden maar!

