Archief - laptop pentium IV, 2,53 Ghz, medion md5400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
heb volgende laptop te koop:
Laptop MD5400 (medion)

Pentium 4 – 2,53 Mhz 512 kb Cashe, 533 Mhz FSB
H.D: 40 Gb
DVD+CD/RW combo
24x CD read
8x DVD read
16x CDR burn
10x CDRW rewrite
Scherm: 15 inch TFT XGA (geen dode pixels)
Azerty toetsenbord.
Video kaart: NVIDIA GeForce4 440 Go 64 MB, AGP 4 x with TV OUT
Geheugen: 256 MB DDR RAM (Siemens)(maximal 1024 MB)

FireWire IEEE 1394
10/100 Mbit Ethernet LAN (RTL8139)
Internal 56k Modem: Creatix V9x DSP Data-fax-Mod, Chipset: Intel®536ep
Sound: SIS7012 PCI
Synaptics Touchpad with 2 mouse buttons and 1 scroll button (PS/2)
3 Multimedia-Hotkeys for Windows-User
Li-Ion akku

1x Parallelport
1x seriell (COM1)
Connector for an external Monitor
1x TV out
IEEE 1394 FireWire
4 x USB 2.0
PCMCIA type II
Infrared (IRDA) (FIR)
Volume control
Line + S/P-DIF out
Mike in
PS/2 connector for a mouse oder keypad
Connector for Kensington safety lock

De originele cd van medion waar de windows opstaat zit derbij (licentie zit der ook bij, hangt op onderkant laptop)


laptop werkt perfect, geen gebreken aan
battery gaat 1h30 mee

afhalen te lokeren

toestel is in goede staat

kan er altijd keer foto's van trekken indien gewenst
bieden vanaf 500 euro

grtz

ferre

Legacy Member
fototje graag,

waarom doe je hem weg ?

netsnoer aanwezig ?
groetjes

vanrumst

Legacy Member
foto ga ik vanmiddag versieren (moet nog aan camera geraken, gebuur straks eens uit zijn bed halen :p )
netsnoer aanwezig

waarom hij wegmag: heb mij een hp centrino 1,8 gekocht

hendrik_huggie

Legacy Member
vanrumst zei:
heb volgende laptop te koop:
Laptop MD5400 (medion)

Pentium 4 – 2,53 Mhz 512 kb Cashe, 533 Mhz FSB
H.D: 40 Gb
DVD+CD/RW combo
24x CD read
8x DVD read
16x CDR burn
10x CDRW rewrite
Scherm: 15 inch TFT XGA (geen dode pixels)
Azerty toetsenbord.
Video kaart: NVIDIA GeForce4 440 Go 64 MB, AGP 4 x with TV OUT
Geheugen: 256 MB DDR RAM (Siemens)(maximal 1024 MB)

FireWire IEEE 1394
10/100 Mbit Ethernet LAN (RTL8139)
Internal 56k Modem: Creatix V9x DSP Data-fax-Mod, Chipset: Intel®536ep
Sound: SIS7012 PCI
Synaptics Touchpad with 2 mouse buttons and 1 scroll button (PS/2)
3 Multimedia-Hotkeys for Windows-User
Li-Ion akku

1x Parallelport
1x seriell (COM1)
Connector for an external Monitor
1x TV out
IEEE 1394 FireWire
4 x USB 2.0
PCMCIA type II
Infrared (IRDA) (FIR)
Volume control
Line + S/P-DIF out
Mike in
PS/2 connector for a mouse oder keypad
Connector for Kensington safety lock

De originele cd van medion waar de windows opstaat zit derbij (licentie zit der ook bij, hangt op onderkant laptop)


laptop werkt perfect, geen gebreken aan
battery gaat 1h30 mee

afhalen te lokeren

toestel is in goede staat

kan er altijd keer foto's van trekken indien gewenst
bieden vanaf 500 euro

grtz

wat was nieuwprijs? garantie? mogelijkheid van komen testen? vanaf wanneer beschikbaar? ik ben van Overmere

vanrumst

Legacy Member
nieuwprijs heb ik geen idee meer van, zal iets van een 1500 geweest zijn,
mogelijkheid van testen is er zeker, kom maar af :)
is direct beschikbaar, der staat windows op momenteel, dus ook direct te testen

500 is minimum, hieronder gaat hij niet weg

je had me pm gestuurd maar pmbox was vol, nu kan je terug sturen (voor eens te komen kijken ofzo)

vanrumst

Legacy Member
heb bod ontvangen van 450 (staat ook nog op andere plaatsen)

vanrumst

Legacy Member
wie me 500 geeft krijgt der een wireless pcmcia kaartje bij (voor draadloos surfen dus)
500 is dus ook meeneemprijs, eerstne die het biedt heeft hem

hendrik_huggie

Legacy Member
vanrumst zei:
wie me 500 geeft krijgt der een wireless pcmcia kaartje bij (voor draadloos surfen dus)
500 is dus ook meeneemprijs, eerstne die het biedt heeft hem
een draadloos kaartje kost 35 nieuw!!!
hoeveel Mbit/s dat kaartje?
480 met kaart

vanrumst

Legacy Member
is een b kaartje dacht ik, zou eens moeten checken als ik thuis ben
bod van 480 genoteerd

vanrumst

Legacy Member
bieden tot vanavond 20h
momenteel hoogste bod voor hendrik_huggie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan