adri36500
Legacy Member
Deze draait dus op 300mhz en heeft 192MB ram en een schijf van 1.6GB. Ken mensen die er een schijf van 32gig in gekregen hebben en het werkte zonder problemen.
Heb hem gebruikt voor oude spelletjes te spelen. Staat Win 98 op. Alles werkt perfect: scherm 1024x768, simpele muis usb logitech (niet draadloos), je krijgt er ook een zwarte laptop zak bij. Alles heeft een zwarte kleur.
Prijs geef ik omdat het moet
maar bied maar zelf wat je wilt.
Tussen 80 en 100€.
Het kan opgestuurd worden (post of kiala) maar kosten zijn voor koper.
Alle biedingen worden exclusief beschoud.
Websites:
Foto 1:http://i141.photobucket.com/albums/r74/adri3650/6680304_2.jpg
Foto 2:http://i141.photobucket.com/albums/r74/adri3650/6680304.jpg
Infosite Vanalles:http://wireball.com/armada_1750_review.htm
Heb hem gebruikt voor oude spelletjes te spelen. Staat Win 98 op. Alles werkt perfect: scherm 1024x768, simpele muis usb logitech (niet draadloos), je krijgt er ook een zwarte laptop zak bij. Alles heeft een zwarte kleur.
Prijs geef ik omdat het moet
maar bied maar zelf wat je wilt.Tussen 80 en 100€.
Het kan opgestuurd worden (post of kiala) maar kosten zijn voor koper.
Alle biedingen worden exclusief beschoud.
Websites:
Foto 1:http://i141.photobucket.com/albums/r74/adri3650/6680304_2.jpg
Foto 2:http://i141.photobucket.com/albums/r74/adri3650/6680304.jpg
Infosite Vanalles:http://wireball.com/armada_1750_review.htm
, sorry maar deal gaat niet door