Archief - Laptop : Ibm T43

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retspan

Legacy Member
paranoid. zei:
xp staat er nog op, maar ik ga geen enterprise editie meegeven aan de mensen hé Je krijgt er een corp. bij dus dat is ook alweer opgelost.

Als dat voor jullie zo een hekelpunt is : koop hem dan niet.

Luister fellow, als jij de dag nadat je je registreert een notebook zonder SN aanbied met - hoe je het ook wend of keert - een wat vage reden daarvoor, om dan vervolgens ook nog te spreken van een 'donkergrijze' installatie van windows, dan mag je toch top z'n minst wat achterdochtige vragen verwachten.

Om de geloofwaardigheid te verbeteren: voorzie wat eigen foto's, vermeld alsnog het SN (staat ook bij IBM idd tevens in de BIOS) en vertel desnoods om welke firma en afdeling het gaat.

paranoid.

Legacy Member
Ik registreer mij om dat er hier een buy&sell forum is en omdat ik voordien niets te koop had. :ironic:
De eerste 2 kan je krijgen, de laatste 2 zijn in het allerminst uw zaken.

Hungry®

Legacy Member
Hungry® zei:
neem eens een foto van het keybord aub? Bovenop, ik heb nog een spliksplinternieuw azerty kbord voor een thinkpad liggen, als er mensen over dat qwerty struikelen....


Sorry, t is er één voor een T21...niet voor een T43

t Is vandaag feestdag hé mannen.:hug:

retspan

Legacy Member
Kan je aub ook nog het 4 of 7 karakters tellende preciese modelnummer aflezen van de onderzijde (niet leesbaar op foto), dan kunnen de geïnteresseerden één en ander hier of hier nazien.

thx alvast.

exCite

Legacy Member
retspan zei:
Kan je aub ook nog het 4 of 7 karakters tellende preciese modelnummer aflezen van de onderzijde (niet leesbaar op foto), dan kunnen de geïnteresseerden één en ander hier of hier nazien.

thx alvast.

zou ge uzelf ook eens ni excuseren aan dieje mens...

paranoid.

Legacy Member
Aan de hand van een paar reacties en aangezien de 6 toets mij enorm stoorde zit er nu een gloednieuw AZERTY toetsenbord op !

Dus : geen kapotte toets + AZERTY ipv qwerty

Aan de mods : is er nog een manier waarop ik mijn hoofdpost kan aanpassen? Thanks.

invana

Legacy Member
btw garantie loopt nog tot 2009-04-13 volgens Lenovo-IBM site ... voor de rest dit zijn zeer goede laptops, werk zelf op een T40 :)
en voor de licentie: zolang de laptop in garantie is, kan je gratis de installatie-cd's van Windows XP pro aanvragen bij IBM helpdesk ... btw dit zijn de originele specificaties:

P M 750(1.8GHz), 512MB RAM, 40GB 5400rpm HD, 14.1in 1024x768 LCD, 64MB ATI Radeon X300, CDRW/DVD, Intel 802.11bg wireless(MPCI), Modem(CDC), 1Gb Ethernet(LOM), UltraNav, Secure Chip, Fingerprint Reader, 6c Li-Ion batt, WinXP Pro

paranoid.

Legacy Member
Wel, kijk is daar, garantie + licentie + gloednieuw azerty toetsenbord. Zou ik hem niet beter zelf houden? :D :D

invana

Legacy Member
ik zou die machine ni verkopen onder de 500 (check ebay prijzen) ...

Nille-

Legacy Member
Ge hebt waarschijnlijk T43p prijzen gezien. Of T43 met betere specs (met name geheugen/resolutie).

Swat, punt is dat de verkoper wel zal beslissen voor welke prijs hij/zij zijn/haar laptop zal verkopen.

invana

Legacy Member
Nille- zei:
Ge hebt waarschijnlijk T43p prijzen gezien. Of T43 met betere specs (met name geheugen/resolutie).

Swat, punt is dat de verkoper wel zal beslissen voor welke prijs hij/zij zijn/haar laptop zal verkopen.

inderdaad, de verkoper heeft het laatste woord natuurlijk ...

Rijder17ra

Legacy Member
Van waar zijde en wat is de meeneemprijs? Waneer ben je zinnens af te sluiten? Vista mogelijk?

paranoid.

Legacy Member
Meeneem : 420
Afsluiten : zaterdagmiddag, 12h
Vista : Niet getest, ik veronderstel van wel mits mindere performance.
Regio : Dendermonde

Zelanus

Legacy Member
420 als alles perfect in orde is en met licentie/garantie en nieuw azerty toetsenbord.

Pm om af te handelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan