retspan
Legacy Member
paranoid. zei:xp staat er nog op, maar ik ga geen enterprise editie meegeven aan de mensen hé Je krijgt er een corp. bij dus dat is ook alweer opgelost.
Als dat voor jullie zo een hekelpunt is : koop hem dan niet.
Luister fellow, als jij de dag nadat je je registreert een notebook zonder SN aanbied met - hoe je het ook wend of keert - een wat vage reden daarvoor, om dan vervolgens ook nog te spreken van een 'donkergrijze' installatie van windows, dan mag je toch top z'n minst wat achterdochtige vragen verwachten.
Om de geloofwaardigheid te verbeteren: voorzie wat eigen foto's, vermeld alsnog het SN (staat ook bij IBM idd tevens in de BIOS) en vertel desnoods om welke firma en afdeling het gaat.

