Archief - laptop dell 9300 te koop!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pcfre@k

Legacy Member
AeroCool AeroEngine II met 2 grote turbines met blauwe verlichting.
Moederbord:MSI-K8N 64bit SLI diamond
CPU:AMD3800 Dual Core draait super stabiel op 2 x 2600mhz 64bit.
2 gig DDR ram
techsolo 550watt.
ASUS Geforce 8800GTS 640mb DX10
WD250gb
Audigy Sound Blaster
2.1 Logitech Z4 speakers
Tft Samsung Syncmaster 225BW 22inch !! max 1680-1050 pixels
Keyboard verlichte toetsen Typhoon.
Logitech lazermuis G5, gamers-muis uitgerust met gewichtjes die je kan aanpassen.
Besturingssysteem: vista 64bit premium


bieden vanaf 700 euro
geen onderdelen apart, tenzij ik aan goed totaal kom, maar betwijfel dat hier

dell 9300

1.86
2 gig ddr2
80 gig 5400
dvdrw
17"
6800 go
ps; kleine barst in de kader van het scherm, dus niet in scherm enkel de randkader erond, niet storend!!

bieden vanaf 600 euro

Jazzmata

Legacy Member
verkoop je het scherm apart?
ik weet dat in je beginpost staat geen onderdelen apart maar het scherm kan niet echt als een onderdeel beschouwd worden, daarmee.

zoja wat is je vraagprijs?

promaxius

Legacy Member
het is toch een onderdeel van het geheel, niewaar? ;-)

Anoniem09

Legacy Member
Gohja, alvast een bod van 200€ op de Samsung 225BW :)

KinGleR

Legacy Member
Ik heb grote interesse in uw systeem, enkel de HDD en de muis en toetsenbord interesseren me niet. Wat is uw prijsje vr uw systeem zonder wat ik niet moet?

pcfre@k

Legacy Member
meeneemprijs scherm
250 euro excl.

prijs pc is bieden vanaf 700 euro dus, gaat enkel in geheel als case buiten, vergeten vermelden zit ook pci wlan kaart in...

kingler heb je op msn staan... heb bericht gezonden...


de laptop is te bieden vanaf 500 euro, geen dvdrw wel dvd-cdrw

en gaan ze

phixiuZ

Legacy Member
Foto's? PC gaat enkel buiten als geheel, is dat dan met alle accesoires ook bij enzo? Mss beetje meer in stukken verkopen..

pcfre@k

Legacy Member
yow 400 is te weinig sorry...
ja alles is er bij dan, echt volledige pc
er zit ook uiteraard nen dvd lezer en apart dvdrw in, als je wil krijg je er gratis ook nog 2 cdrom stations bij :-)
en een trustmaster gamepad voor ps2 en usb<;;
tis een mooie volledige pc alles erop en eraan
zefs officiele cd en licentie windows vista 64 bits premium he...
factuur van sommige onderdelen zoals tft en vga enzo heb ik nog<<<
afhalen in hoevenen en testen uiteraard ook mogelijk

even wat foto's genomen:
http://users.pandora.be/quentaro/pc_laptop/

KinGleR

Legacy Member
bod van 650&#8364; afgehaald.

EDIT

650&#8364; vr de pc met scherm

pcfre@k

Legacy Member
er staat een minimumprijs mensen :-) en die is zeker niet te hoog :-)

laptop meeneemprijs direct is 700 euro mag hij direct buiten!
meeneemprijs pc volledig alles erop en eraan 850 euro
wil voor laptop en pc samen 1500 euro bereiken

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Wil je muis eventueel apart verkopen? zoja bod 35&#8364;

kutteke

Legacy Member
mss intresse in ruil met mijn laptop (met opleg natuurlijk;))
centrino 1.5ghz
512MB ram
15.4' tft
9700 mobility radeon 64MB
batterij 4:30 u
60 gig hdd
geen barsten of dergelijke enkel de gebruikelijke sporen

kutteke

Legacy Member
kutteke zei:
mss intresse in ruil met mijn laptop (met opleg natuurlijk;))

acer aspire 2010
centrino 1.5ghz
512MB ram
15.4' tft
9700 mobility radeon 64MB
batterij 4:30 u (opgeladen op een uur en half)
60 gig hdd
dvd+-RW
wifi 54Mbps
cardreader
bluetooth
geen barsten of dergelijke enkel de gebruikelijke sporen

zou zeggen 250 opleg je kan het in gedachten houden

mOnKeYbUtt

Legacy Member
is er nu een G5 te koop ofni want ksnap et ni echt waarom ge dan bij verkoopt zet.

pcfre@k

Legacy Member
dat was de bedoeling , maar ze is er niet bij; het is gewoon standaard muis en ik zou ze tochook niet apart verkocht hebben
pc gaat in geheel buiten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan