Archief - laptop Amilio Xi 1526 17" raid SEALED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
Fujitsu –Siemens Amilio Xi 1526
Nieuw en sealed!

Intel C2D T5500
1 GB DDR2
120 GB sata *
Geforce Go 7600 256MB ddr2 dedicated
17” tft WXGA+ 1440x900 cristalbrite
8X multiformat DVD brander
8-cels accu!! lange batterijduur 2uur+
Vista Home Premium Multilanguage
Alle cd’s boekjes toebehoren zijn er bij, nieuw en nog ingepakt de doos is nooit open geweest.
kopie van factuur krijg je ook

€799 vaste prijs. Bieden is kopen, geen zever en geen lagere boden aub.
2 stuks beschikbaar
verzending exclusief, op risico en kosten van koper

* plaats voor 2e HD en draait ook raid0. Welke HD er in zit weet ik niet, staat niet op de doos.

Plato

Legacy Member
ik doe er €20 af!!

prijs nu €779, komaan dat is toch een koopje voor zo'n goeie en nieuwe laptop? Vind maar eens een betere prijs! Beneden 900 vind je er geen!

Plato

Legacy Member
nee sorry met ruil ben ik niks.

en laatste up.
aanbod is beperkt geldig: tot 31/12

masterboy

Legacy Member
medionsux zei:
ik doe er €20 af!!

prijs nu €779, komaan dat is toch een koopje voor zo'n goeie en nieuwe laptop? Vind maar eens een betere prijs! Beneden 900 vind je er geen!

Doe er voor mij maar 1 aan 779€.
Zend je uw gegevens via P.M.

Plato

Legacy Member
spijtig, ik heb voor beide al een koper. Moest er iets tussenkomen laat ik je het weten.

masterboy

Legacy Member
medionsux zei:
spijtig, ik heb voor beide al een koper. Moest er iets tussenkomen laat ik je het weten.

Dat vindt ik niet kunnen.
Te koop zetten tot 31 december en dan leuk zeggen
"spijtig, ik heb voor beide al een koper"

PsYmon

Legacy Member
En hoe heb je dan die andere kopers gevonden? Ik zie hier toch nergens vermeld staan dat de aanbiedingen ook elders liepen?

masterboy

Legacy Member
5.) De verkopers zijn verplicht om het object te verkopen als de minimumprijs is gehaald.
9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.
10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

piotke

Legacy Member
Mjah kijk, voordat ze weg waren heeft verkoop toch 8 dagen opengestaan eh... T's niet dat hij ze s'morgens online zet en 2 uur later zijn ze zonder boe of ba verkocht..

Plato

Legacy Member
masterboy zei:
5.) De verkopers zijn verplicht om het object te verkopen als de minimumprijs is gehaald.
9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.
10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!

Vraag je nu echt dat ik zo iets EXCLUSIEF hier verkoop? Hoe zou je zelf zijn?
Er wordt hier constant verkocht aan maten en familieleden.
Overbieden was niet mogelijk, 't was een vaste prijs.
En daarbij: we hebben geen enkele afspraak gemaakt dus.....

Amadeke

Legacy Member
Sorry, maar je waren hier te koop zetten houdt in dat je de regels volgt.

Er moet geen exclusiviteit zijn hier, maar zodra die toestellen buiten het forum om verkocht waren moest je dit hier melden.

Plato

Legacy Member
Amadeke zei:
Sorry, maar je waren hier te koop zetten houdt in dat je de regels volgt.

Er moet geen exclusiviteit zijn hier, maar zodra die toestellen buiten het forum om verkocht waren moest je dit hier melden.

ik had wellicht iets sneller kunnen zijn, maar ben nu ook niet vergroeid met het internet he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan