Archief - Laptop Acer TM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michielsingh

Legacy Member
Hey, ik zit hier nog met een ACER TM46012WLMi

Het probleem is dat er iets mis is met de videokaart. Er zit een voortdurende lijn in en bij het drukken op de laptop ( op de plek van de vga-kaart ) verkleurt het beeld compleet. Deze is stuk denk ik maar vervangen zal ( ??? ) een grote kost zijn. Bij acer kunnen ze me hier geen beeld van geven dus heb ik een nieuwe laptop gekocht ( tijd geleden ). Nu dacht ik deze misschien toch te koop aan te bieden. Enige dat eigenlijk nodig is, is de videokaart vervangen of maken ( ??? - laptop opendraaien en prutsen, who knows :D ) of mensen die onderdelen denken te kunnen gebruiken.

Specs :

CPU : INTEL PENTIUM M730
LCD : 15.4" WXGA TFT
RAM : 512MB DDR
HDD : 60GB
CARD READER : 4 in 1 CARD READER
OPTICAL : DVD-Dual
MODEL/ LAN : 56K , 10.100.1000BASE T
WIRELESS : INTEL PRO / WIRELESS 2200BG

Een richtprijs heb ik niet : ik zie wel als de geboden prijs mij aanstaat.

Indien geen van de geboden bedragen mij bevalt, verkoop ik niet.
( ophalen kan te Knokke, Destelbergen ( Gent ) of opsturen op kosten / risico ( hoewel dat klein is ) van de koper ).

Mvg

michielsingh

Legacy Member
@ BAFFEL : apart verkopen begin ik niet aan. Sorry maar dan moet ik beginnen opendraaien etc en doe dat liever niet ( wie weet kan ik zo wel de vga-kaart zelfs nog fixe, mss zit dat gewoon beetje los ofzo, geen idee van ) je kan eventueel bieden op het geheel natuurlijk!

@Kutteke : genoteerd maar ik wacht toch af wat er zich nog aanbiedt.

( verkoop in stukken zal misschien alsnog gebeuren als ik geen ander degelijk bod krijg )

michielsingh

Legacy Member
*update*

zit nog in de originele doos en de adaptor etc. is allemaal aanwezig. Was dit vergeten zeggen :D

dehatim

Legacy Member
indien je in stukken verkoopt: 50€ voor het scherm, toetsenbord en hd. Ik wil ze zelfs zelf uit elkaar halen. Heb namelijk dezelfde laptop...

michielsingh

Legacy Member
@Baffel, wat had jij gewild?

@dehatim : 50€ voor scherm & toetsenbord is ok. Met de HD erbij verwacht ik iets meer anders houd ik deze zelf als backupschijfje.

Ik ga naar school in kortrijk dehatim dus kan die wel eens meebrengen tot daar :)

Dit alles onder voorbehoud. Als ik genoeg stukken kan verkopen ga ik hier mee door. Anders niet!

michielsingh

Legacy Member
dehatim, als baffel iets anders wil dan die zaken en een degelijk bod uitbrengt krijg je die 3 zaken alsnog voor 50€ ( als je ze dan nog wil. is afwachten op reply van baffel )

bod voor geheel staat op moment op 75€ van kutteke

michielsingh

Legacy Member
BAffel aangezien dehatim neit meer dan zijn 50€ wil bieden weet ik niet zeker of ik aan stukverkoop zal doen. Dit hangt af van eventueel andere boden op onderdelen!

Den Pierre

Legacy Member
Bod 80€ (afgehalen in destelbergen).
Er is toch gewoon 1 lijn op het scherm die geen goed beeld geeft ofzo?Dus nog mogelijk om op te werken alsde u niets van die lijn aantrekt? Welke graka zit er juist in? Want typenummer dat ge geeft is precies nogal exotisch.

michielsingh

Legacy Member
Er zit inderdaad een groene lijn in MAAR ht scherm verkleurt ook en er komt na de boot een bluescreen in 9 van de 10 gevallen. Dus zonder vervangen van de videokaart ( mijn mening ) ga je er niet mee kunnen werken.

Als na deze info je bod nog steeds blijft heb jij voorlopig hoogste bod. Alle begrip als je je bod intrekt natuurlijk. Stukverkoop wordt dan ook overwogen. Bieden kan dan ! ( modelnummer = 4601WLMi ( = 4600 reeks )) kdenk dat daar een x300 ofzo in zit. Niet zeker eigenlijk :$ en kan et ook nie checke aangezien em blue screen geeft :D maar aangezien die kapot is zal da wel ni zoveel uitmake hé :D

michielsingh

Legacy Member
up 1/3 , ik zal waarschijnlijk alsnog overgaan tot stukverkoop aangezien kutteke al een ander toestel gekocht heeft.

bieden op het geheel kan ook nog steeds.

huidige status :

BAFFEL : 10€ : DVD
DEHATIM : 50€ : HDD + SCHERM + TOETSENBORD

michielsingh

Legacy Member
Voor alle duidelijkheid : ik neem aan dat de geboden bedragen EXCLUSIEF verzending zijn!

huidige status :
CheGuevara1928 : 15€ : DVD
DEHATIM : 50€ HDD + SCHERM + TOETSENBORD

michielsingh

Legacy Member
huidige status :
CheGuevara1928 : 15€ : DVD
Hitiepoeh : 50€ HDD + SCHERM

sorry dehatim maar hij biedt 50€ voor 2 items dus dat gaat boven jouw bod

michielsingh

Legacy Member
huidige status :
baffel : 25€ : dvd + accu
hitiepoeh : 50€ : HDD + SCHERM

indien iemand groter bod uitbrengt voor het geheel krijgt dit wel voorrang. Ik weet zeker dat de anderen dat begrijpen.

Ik sluit zondag (9/12/12) af. Als de boden op dat moment goed genoeg zijn. Gaan alle verkopen door. Zoals het er nu naar uit ziet zal dat wel het geval zijn!

Veel biedplezier nog :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan