michielsingh
Legacy Member
Hey, ik zit hier nog met een ACER TM46012WLMi
Het probleem is dat er iets mis is met de videokaart. Er zit een voortdurende lijn in en bij het drukken op de laptop ( op de plek van de vga-kaart ) verkleurt het beeld compleet. Deze is stuk denk ik maar vervangen zal ( ??? ) een grote kost zijn. Bij acer kunnen ze me hier geen beeld van geven dus heb ik een nieuwe laptop gekocht ( tijd geleden ). Nu dacht ik deze misschien toch te koop aan te bieden. Enige dat eigenlijk nodig is, is de videokaart vervangen of maken ( ??? - laptop opendraaien en prutsen, who knows
) of mensen die onderdelen denken te kunnen gebruiken.
Specs :
CPU : INTEL PENTIUM M730
LCD : 15.4" WXGA TFT
RAM : 512MB DDR
HDD : 60GB
CARD READER : 4 in 1 CARD READER
OPTICAL : DVD-Dual
MODEL/ LAN : 56K , 10.100.1000BASE T
WIRELESS : INTEL PRO / WIRELESS 2200BG
Een richtprijs heb ik niet : ik zie wel als de geboden prijs mij aanstaat.
Indien geen van de geboden bedragen mij bevalt, verkoop ik niet.
( ophalen kan te Knokke, Destelbergen ( Gent ) of opsturen op kosten / risico ( hoewel dat klein is ) van de koper ).
Mvg
Het probleem is dat er iets mis is met de videokaart. Er zit een voortdurende lijn in en bij het drukken op de laptop ( op de plek van de vga-kaart ) verkleurt het beeld compleet. Deze is stuk denk ik maar vervangen zal ( ??? ) een grote kost zijn. Bij acer kunnen ze me hier geen beeld van geven dus heb ik een nieuwe laptop gekocht ( tijd geleden ). Nu dacht ik deze misschien toch te koop aan te bieden. Enige dat eigenlijk nodig is, is de videokaart vervangen of maken ( ??? - laptop opendraaien en prutsen, who knows
) of mensen die onderdelen denken te kunnen gebruiken.Specs :
CPU : INTEL PENTIUM M730
LCD : 15.4" WXGA TFT
RAM : 512MB DDR
HDD : 60GB
CARD READER : 4 in 1 CARD READER
OPTICAL : DVD-Dual
MODEL/ LAN : 56K , 10.100.1000BASE T
WIRELESS : INTEL PRO / WIRELESS 2200BG
Een richtprijs heb ik niet : ik zie wel als de geboden prijs mij aanstaat.
Indien geen van de geboden bedragen mij bevalt, verkoop ik niet.
( ophalen kan te Knokke, Destelbergen ( Gent ) of opsturen op kosten / risico ( hoewel dat klein is ) van de koper ).
Mvg

. 10€ om te beginnen.
en kan et ook nie checke aangezien em blue screen geeft 