Archief - Laptop Acer Centrino 1,4 Ghz, 512 ram, 40 Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

masterboy

Legacy Member
Acer TravelMate 291LCi
PENTIUM-CENTRINO 1.4GHz;
512MB; 40GB; combo; 15" TFT; WXP Pro)

Het is vooral een multimedia notebook met dvd/cd-rw en ac'97 16bit geluidskaart.

40gb schijfruimte onder 4200rpm helpt ook mee aan een snel systeem, en met de intel extreme graphics 64 mb (vergelijkbaar met een ATI radeon 9200 pro) kunnen recente games en grafische toepassingen zonder problemen gedraaid worden.

Verder is hij nog onder de 2 kilo, dat is omdat centrino laptops weinig stroom verbruiken en daarom weinig koeling nodig hebben, en daarom ruimte gespaard blijft.

Er zitten krasjes op het scherm. Voor de rest werk die laptop zeer goed.
Enkel de laptop en adapter.
Geen cd's meer.
Ik zal straks wel enkel foto’s plaatsen.


Meer info:

http://www.databyte.nl/100procent/prijzen/acer/acertm291lci.asp


N.B. Ik behoud mij wel het recht om deze laptop buiten dit forum te verkopen.

barongizmo

Legacy Member
krasjes op het scherm akkoord, maarrr... hoe groot, hoeveel, zichtbaar tijdnes gebruik, ... Eigen foto's?

*Mercenary*

Legacy Member
Van waar ben je?
Factuur/garantie?
Foto van laptop geopend, kwestie van gebruikssporen?
Graphics gebruikt shared memory?

masterboy

Legacy Member
De batterij gaat méér dan twee uur mee.
Richtprijs geen idee?? Maar ik zal snel verkopen. Heb al een andere laptop op het oog.
Ik woon bij Lokeren.
Neen geen Factuur of garantie. Uiteraard mag je de laptop bij mij goed uittesten.
Ik zal vanavond foto’s plaatsen van de binnen.
De binnenkant ziet er nog heel goed uit.
Memory is gedeeld

barongizmo

Legacy Member
okee, als ikd e foto's zie,en ze staan me aan breng ik bodje uit, tis nogal dringend in feite

barongizmo

Legacy Member
als ik wil wachten op die foto's is dat mijn zaak ee, tzijn nog altijd mijn centen denk ik:ironic:

Alvast Bod 200 euro als de rest nog in deftige staat is, en de laptop zeker op z'n minst 2 u meegaat.

masterboy

Legacy Member
De foto's staan er op.

@ DJones bod van 250€ genoteerd.

En de laptop gaat ZEKER méér dan twee uur op battery.

masterboy

Legacy Member
Oei dat gaat hier snel.
Ik zal jullie helpen.
Ben met 400 euro al tevreden. Maar méér mag hoor LOL.
Dus wie 400 geeft is bod genoteerd. Ik wacht dan nog 30 minuten om een ander de kans te geven en dan zou ik zeggen verkocht aan de hoogste.

De laptop is onmiddellijk beschikbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan