piotke
Legacy Member
Hoi Hoi,
t'is tijd voor de december opruiming, zaken die ik niet kan gebruiken komen dezer dagen te koop.
IK begin met de Kool Solutions Chill Vent II Deluxe CV-288; simepele maar efficiente koel oplossing om lucht beter te leiden in cases.
Komt met 2 * 40 mm fan, die dingen zijn zalig stil, en een 80 mm fan, met alle mogelijke aansluitingen.
Review:
http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=171
En de even simpele maar efficiente ram koeler:
http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=329
Nog wat dibelzijdig klevende strips aanwezig.
Mag weg voor een prijske, zoalng ik maar niet moet toeleggen op de postkosten is het genoeg.
t'is tijd voor de december opruiming, zaken die ik niet kan gebruiken komen dezer dagen te koop.
IK begin met de Kool Solutions Chill Vent II Deluxe CV-288; simepele maar efficiente koel oplossing om lucht beter te leiden in cases.
Komt met 2 * 40 mm fan, die dingen zijn zalig stil, en een 80 mm fan, met alle mogelijke aansluitingen.
Review:
http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=171
En de even simpele maar efficiente ram koeler:
http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=329
Nog wat dibelzijdig klevende strips aanwezig.
Mag weg voor een prijske, zoalng ik maar niet moet toeleggen op de postkosten is het genoeg.