Plato
Legacy Member
Onlangs gekregen: een K8N Neo Platinum - dus het bord, doos, backplate, d-bracket, en nog een stuk dat ik niet kan thuisbrengen.
Vorige eigenaar had er opstartproblemen mee, mogelijk is dit idd het bord maar er is een goeie kans dat het aan de voeding, ram, cpu, 'n kaart of whatever lag. However ik kan het zelf niet testen omdat ik geen passende CPU heb.
Wellicht is het wel intressant voor iemand die een zelfde bordje heeft en evt iets kan foefelen met garantie (maar das mijn zaak nie uiteraard) of de uitdaging wel ziet zitten om het te testen.
Wie weet heeft er iemand iets aan de onderdelen die er op- of bijzitten.
- Ofwel verkoop ik het als iemand er iets aan wilt geven
- Ofwel test iemand het, met de bedoeling om het aan een zeer lage prijs te kopen wanneer het bord goed werkt.
- Ofwel verdwijnt het vroeg op laat in de vuilbak.
Ik sta open voor suggesties, kom maar op.
Vorige eigenaar had er opstartproblemen mee, mogelijk is dit idd het bord maar er is een goeie kans dat het aan de voeding, ram, cpu, 'n kaart of whatever lag. However ik kan het zelf niet testen omdat ik geen passende CPU heb.
Wellicht is het wel intressant voor iemand die een zelfde bordje heeft en evt iets kan foefelen met garantie (maar das mijn zaak nie uiteraard) of de uitdaging wel ziet zitten om het te testen.
Wie weet heeft er iemand iets aan de onderdelen die er op- of bijzitten.
- Ofwel verkoop ik het als iemand er iets aan wilt geven
- Ofwel test iemand het, met de bedoeling om het aan een zeer lage prijs te kopen wanneer het bord goed werkt.
- Ofwel verdwijnt het vroeg op laat in de vuilbak.
Ik sta open voor suggesties, kom maar op.
kwil et wel testen, dan weetik mss ook ineens of mijn cpu kapot is of het men mobo is, alst men mobo is koopek da van u wel over