Archief - K8M Neo-V

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PooTaH

Legacy Member
CPU

• Supports 64-bit AMD® Athlon™ 64, Sempron™ and Turion™ 64 processor (Socket 754)
• Athlon 64: 2800+, 3000+, 3200+, 3400+, 3700+, Sempron 3100+

Chipset

• VIA® K8M800 Chipset
- HyperTransport™ connection to AMD® Athlon™ 64 processor
- 8 or 16 bit control/address/data transfer both directions
- 800/600/400/200MHz "Double Data Rate" operation both direction
- AGP v3.0 compliant with 8x transfer mode
- Integrated UniChrome™ Pro IGP

• VIA® VT8237 Chipset
- Integrated Faster Ethernet LPC
- Integrated Hardware Sound Blaster/Direct Sound AC97 audio
- Ultra DMA 66/100/133 master mode PCI EIDE controller
- Supports 2 Serial ATA RAID 0/1
- Supports 8 USB2.0 ports
- ACPI

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=159&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=

Heb geen vaste prijs in gedachten, ik sluit volgende week zondag af, tenzij er goed bod is en eerdere afsluiting gewenst is.

Mogelijkheden qua verzending:

-post, kiala
-betalen bij afhaling
-mij laten brengen binnen west-vlaanderen met vergoeding

PooTaH

Legacy Member
Nog nooit gebruikt, niet echt een prijs in gedachten, ligt hier gewoon redelijk in de weg... samen met nog wat materiaal, doe maar bodje, dan zien we wel :)

PooTaH

Legacy Member
RSSD zei:
20 € excl. -> post

post valt iets te duur uit voor zo'n doos, ma voor 2 € passeer ik wel eens, met post is dat direct 5€ ofzo :) gebt het dan rapper ook

20€ bod noted :)

RSSD

Legacy Member
PooTaH zei:
post valt iets te duur uit voor zo'n doos, ma voor 2 € passeer ik wel eens, met post is dat direct 5€ ofzo :) gebt het dan rapper ook

20€ bod noted :)

okelidokeli :D

PooTaH

Legacy Member
Zal zien hoeveel verzendkosten bedragen, anders blijft dehatim aan top.

32 noted, op voorbehoud :)

PooTaH

Legacy Member
Twas iets van 6€ en nog wat dus dehatim bod van 32€ blijft, hoewel, als ik een bod krijg van 27€ of meer is dat nieuwe hoogste bieder :)

PooTaH

Legacy Member
tis nogal een doos, in de tijd mn ps1 verstuurd en dat was 7 € en wat, dit weegt gewoon wat minder ;x

bod van 35€ noted

reavermaster

Legacy Member
heb wel ook op een ander bordje een bod gedaan; kwestie dat het dringend is en wie eerst afhandelt ...

Thx.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan