Archief - ISA nic & snd, CD-ROM, fans, WinTV, enz., enz.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Te koop!! :)
  1. Zwarte CD-ROM.
    Merk : LG.
    Type : CRD-8484B.
    Kleur : Zwart.
    Overige info : 48x speed.
  2. 3* blauwe led fans. [SOLD]
    Merk : Sunbeam.
    Type : ???
    Kleur : Doorzichtig met blauwe led.
    Overige info : hangt wat stof aan. En gaan alle drie tesamen buiten!!
  3. 75cm floppy rounded cable.
    Merk : Sharkoon.
    Type : ???
    Kleur : Zilver.
    Overige info : geen.
  4. PCI TV/FM kaart.
    Merk : Hauppauge.
    Type : WinTV-GO-FM
    Kleur : n.v.t.
    Overige info : met alle accessoires.
  5. ISA netwerkkaart.
    Merk : 3com.
    Type : 3C509B-TP.
    Kleur : n.v.t.
    Overige info : Zonder driver, maar deze is te vinden met Google.
  6. ISA geluidskaart.
    Merk : Creative.
    Type : CT4520.
    Kleur : n.v.t.
    Overige info : Zonder driver, maar deze is te vinden met Google.
  7. PCI geluidskaart.
    Merk : Amax.
    Type : SP-801.
    Kleur : n.v.t.
    Overige info : Zonder driver, maar deze is te vinden met Google.
  8. 2* Socket A heatsinks. 1* met fan.
    Merk : ???
    Type : ???
    Kleur : n.v.t.
    Overige info : n.v.t.
  9. USB Licht. [SOLD]
    Merk : Trust.
    Type : ???
    Kleur : Grijs.
    Overige info : n.v.t.
Foto van alles : http://para.sw33tn3ss.net/sales/ouwe_hw/overzicht.jpg
Foto per stuk : http://para.sw33tn3ss.net/sales/ouwe_hw/

Regels : Ik heb voor nix een minimum- of meeneemprijs.
Gij begint met een bod en ik zal wel tegen bieden als ik t
weinig vind. Er word ook enkel geboden exclusief
verzending. Anders word je bod doodleuk genegeerd!!
Alles is gebruikt, zonder verpakking en garantie.

grtz

Staat ook op :
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2587
http://tones.be/forum/viewtopic.php?t=37376
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/isa-nic-snd-cd-rom-fans-wintv-enz-enz.395960

Xzeco

Legacy Member
8€ exlu op die 3 fans en USB light

Eventueel ruilen tegen EZ-grip molex connector kit en 4 witte OEM CCFL's?
Allemaal nieuw en in originele verpakking

paraDOTbe

Legacy Member
[PARA] zei:
Regels : Ik heb voor nix een minimum- of meeneemprijs.
Gij begint met een bod en ik zal wel tegen bieden als ik t
weinig vind. Er word ook enkel geboden exclusief
verzending. Anders word je bod doodleuk genegeerd!!
Alles is gebruikt, zonder verpakking en garantie.

:doh:

€ 6,00 en ze zijn allebij voor u... Verzending komt op € 2,00 prolly

paraDOTbe

Legacy Member
Biz-Art zei:
hoeveel vr de win-tv go?
hoe oud is het?

Is met FM radio ook enz. enz. Is nu anderhalf of twee jaar oud, kostte toen iets van een € 100,00. € 20,00?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan