Archief - iPod video 30gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kleine pirahna

Legacy Member
het gaat dus om een zwarte ipod video van 1 maand oud.
ik ben tevreden van de kwaliteit en functionaliteit van de ipod, het
enige wat me dwarszit is de batterijtijd van 15-20u. persoonlijk vind ik dit wat weinig :sad:

daarom dus wil ik naar iets anders uitkijken als deze verkocht kan worden.

vraagprijs : 280 euro
meeneem : 300 euro

deze is dus 2 jaar garantie bij mediamarket!

hopelijk veel interesse.
mvg

Tygerke

Legacy Member
Hier zijn interessepeilingen verboden, ofwel verkoop je het ofwel niet. Als je niet weet hoeveel het waard is, kan je een thread in Prijsschatting openen.

kleine pirahna

Legacy Member
prijs weet ik, ik wil alleen zien of er interesse is, zo ja verkoop ik hem.
Of is dit ook niet toegelaten?

bedankt voor reactie

chukey

Legacy Member
zou j eruilen tegen een xbox 360 ofniet(fit is geen aanbod gwn een vraag)?

Dr[009]

Legacy Member
250 als er geen krassen opstaan

300 meeneem is echt te veel hoor, aangezien je hem nieuw kan krijgen voor 319 euro

kleine pirahna

Legacy Member
280 wil ik er toch van krijgen hoor Dr[009] dat is 40 euro onder nieuwprijs, wat me toch aanvaardbaar lijkt! onthoudt dat ie maar maandje is en 2 jaar garantie eh!

ps: niet geintereseerd in ruil.

mvg

kleine pirahna

Legacy Member
ik sluit liefst zo snel mogelijk af. Ik heb iets surround system op oog nl.
Maar ik laat nog paar dagen openstaan of zou moeten zijn dat iemand biedt.

ik ben van denderleeuw btw..

mvg

kleine pirahna

Legacy Member
ja de garantie.. fijne transportkosten enz... maar u doet maar!

mvg en andere bieders! shoot ;)

Dr[009]

Legacy Member
kleine pirahna zei:
ja de garantie.. fijne transportkosten enz... maar u doet maar!

mvg en andere bieders! shoot ;)

De verzendkosten zullen idd wel vrij hoog liggen (zo'n 25 a 30 euro wss)
Dat is nog altijd lager dan 280 (zonder verzendkosten)

En op elke ipod is er 1 jaar garantie van apple zelf.
In België krijg je wel 2 jaar standaard maja

Dr[009]

Legacy Member
Clay zei:
verzenden kost normaal gezien mss 5 euro ofzo

denk da je het verkeerd begrepen hebt, die 30 euro is vanuit canada (vanop ebay), in belgie zal dat idd rond de 5 liggen (wel zonder verzekering)

Maar kom, laten we erover zwijgen zodat de verkoper zijn Ipod kan verkopen ;)

kleine pirahna

Legacy Member
hey allemaal, gegroet deze avond..

effe reageren op julllie reacties!

ebay 275€ alls ge afhaald in denderleeuw, 250 vind ik te weinig!

chuckey,ik heb geen fototoestel in de buurt dus moet je teleurstellen
maar een ipod is een ipod, zijn de standaard accesoires en hij is zwart.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan