Archief - [IP] Opteron 144 s939 - TOP oc'er !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
hey

ik verkoop mn opteron 144 cpu.. (s939)
normaal ging XTRATEC deze kopen, maar laat nu niets van zich horen..

is dezelfde als VIOLATOR, van dezelfde shop..
en dit is wat hij er uithaalde

Opteron 144 CAB2E 0545CPAW

2.8Ghz op 1.525v prime stable on air

2.9Ghz op 1.525v benchable on air with window open.

3.0Ghz blue screen na nen halve minuut.

29.578s Pi op 2.9Ghz

ik heb hem echter niet getest...
doordat ik
1) geen tijd heb
2) moet rusten wegens ziekte

Minimumprijs: 170€
Meeneemprijs : 210€

dit is een InteressePeiling, daar ik nog niets gehoord heb van Xtratec, en deze niet zo ver van mij woont, dus zou kunnen ophalen

logi

Legacy Member
minimum prijs is al veel te hoog voor diene prijs kunde hem nieuw kopen in belgie bij B@W kost em slechts 156€. Denk dus dat er voor uwe opteron aan diene prijs niet veel intresse zal zijn.

brechtvm

Legacy Member
logi zei:
minimum prijs is al veel te hoog voor diene prijs kunde hem nieuw kopen in belgie bij B@W kost em slechts 156€. Denk dus dat er voor uwe opteron aan diene prijs niet veel intresse zal zijn.
maar niet zo'n goede oc'er dan toch :)
btw: momenteel zijn die bijna nergens in belgie voorradig..
vandaar

ps = heb al gemaild naar B@W en daar hadden ze er geen meer...

CheeTah

Legacy Member
Ok kerel, ge koopt nen Opteron 146 voor een goei 160 EUR, maar voor nen 144 wilt ge ni minder dan 170... :ironic:
Binnen een week verkoopt ge dien 146 voor 250 zeker? :rofl:

easypanic

Legacy Member
Dit lijkt me eerder een normale overclock, echt super zou boven de 3 Ghz zijn...

brechtvm

Legacy Member
CheeTah zei:
Ok kerel, ge koopt nen Opteron 146 voor een goei 160 EUR, maar voor nen 144 wilt ge ni minder dan 170... :ironic:
Binnen een week verkoopt ge dien 146 voor 250 zeker? :rofl:

? wat weet gij over mn prijzen ?
voor die 144 gaf ik 166€

cherouke

Legacy Member
bod 120 euro exclusief verzending.
Ik ga hier niet meer bieden dan de nieuwprijs. Tweede hands is tweede hands.
En o ja, je hebt cpu niet zelf getest, en vergelijkt met iemand met zelfde stepping, voor zelfde geld ist een brakke cpu die helemaal niet o'ced.

brechtvm

Legacy Member
easypanic zei:
Dit lijkt me eerder een normale overclock, echt super zou boven de 3 Ghz zijn...
onder water ofzo is de 3ghz haalbaar..
maar niet op lucht é..
of toch zelden..
vandaar dus :)

brechtvm

Legacy Member
cherouke zei:
bod 120 euro exclusief verzending.
Ik ga hier niet meer bieden dan de nieuwprijs. Tweede hands is tweede hands.
En o ja, je hebt cpu niet zelf getest, en vergelijkt met iemand met zelfde stepping, voor zelfde geld ist een brakke cpu die helemaal niet o'ced.

XTRATEC bood al 166€ via pm..dusja..
heb had iemand die 200€ bood, als ik m kon verzenden

easypanic

Legacy Member
brechtvm zei:
onder water ofzo is de 3ghz haalbaar..
maar niet op lucht é..
of toch zelden..
vandaar dus :)

Dus ge zegt super oc'er maar ge weet de limiet niet?

Water, phase change,...?

cherouke

Legacy Member
brechtvm zei:
XTRATEC bood al 166€ via pm..dusja..
heb had iemand die 200€ bood, als ik m kon verzenden

Ja verkoopt hem dan aan hun. Ik zie hier geen boden van hun, dus.

nsa_archive

Legacy Member
Wat zulle we nu krijgen ?

1) je prijs is zo hoog dat ie zowat OVER de nieuwprijs is
2) ff heel duidelijk stelle voor mensen met interesse : brechtvm heeft deze CPU NIET GETEST OP OC !! , hij gebruikt de OC speeds van een ANDERE CPU ; en gokt er maar op los dat deze dezelfde clocks kan halen.

nice going brechtvm... :confused:

Girlgamer

Legacy Member
brechtvm zei:
XTRATEC bood al 166€ via pm..dusja..
heb had iemand die 200€ bood, als ik m kon verzenden


jaja tuurlijk


je moet eens een cursus liegen nemen ofzo...

doet mij denken aan u ram gedoe altijd

ga toch weg :oink:

brechtvm

Legacy Member
easypanic zei:
Dus ge zegt super oc'er maar ge weet de limiet niet?

Water, phase change,...?
bij violator was da mé nen xp-120mm erop..
en aangezien ie na een halve minuut pas een blue screen kreeg (op 3ghz) zalt wel aan koeling ligge vermoed ik...

brechtvm

Legacy Member
.

THREAD CLOSED..
kverkoop hem wel ergens anders,
of aan XTRATEC indien nog interesse



alle posts hieronder = report


.

nsa_archive

Legacy Member
Bij deze is dit topic gereport als frauduleuze verkoop/interessepeiling ....

Brechtvm : wanneer ga jij eens opflikkere op de te koop fora ? je verneukt alle ram threads hier en op tones; bied overal onder de prijs;en verkoopt alles boven je eigen aankoopprijs (ja, ook ik weet dat je de nieuwe 146 minder betaald dan je vraagt voor deze )

brechtvm

Legacy Member
nsa_archive zei:
Bij deze is dit topic gereport als frauduleuze verkoop ....
Frauduleuze verkoop ?
den boel is CLOSED..
en er staat da ge NIET meer moet posten hier !
prijs-watch op internet geeft nog steeds 180-200€ weer als nieuwprijs..
en deze is minder dan 2 weken oud dusja

GEEN OFF TOPIC MEER

ps : in eerste instantie verkocht ik die cpu, omdat mn neo2 moederbord in RMA moet, en dit toch nog een tijdje kan duren..en aangzien ik dus iemand er een plezier mee kon doen, aangzien er een leverings-probleem is bij AMD..


THREAD CLOSED

Girlgamer

Legacy Member
haha, goed zo, snel closen als je weet dat je fout zit...

way to go


de mods zullen wel rekening met uw flinke houding houdenn je bent een waar voorbeeld : x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan