Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeeKer zei:Ik verkoop deze processor omdat ik mezelf een quad ga aanschaffen.
Aangekocht bij tones op 02/11/2006
Richtprijs is een €130,00

GeeKer zei:Bij gebrek aan niet weten wa ik moet over typen
![]()

heb ooit ook zo 1 gehad deed toch 3.4GHzpiotke zei:Lol, badaxe is een moederbord. BX, staat voor BoXed ;D
L628, de 28e week uit 2006 zou niet slecht zijn, maar zegt niet heel veel uiteindelijk.
DoomSayerSantos zei:heb ooit ook zo 1 gehad deed toch 3.4GHz
piotke zei:Dat doen ze allemaal, deze reeks zou tot 3,7 - 3,9 gaan en stabiel. OM te benchen zelfs over de 4 GHz
piotke zei:Lol, badaxe (XBX) is een moederbord. BX, staat voor BoXed ;D
L628, de 28e week uit 2006 zou niet slecht zijn, maar zegt niet heel veel uiteindelijk.

GeeKer zei:Mhh, da wist ik allemaal niet. Kan hem misschien beter houden en overclocken?![]()