Archief - Ibook G3 900mhz! in topconditie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oser

Legacy Member
Processor Type: PowerPC 750fx (G3)
Processor Speed: 900 MHz
Standard RAM: 256 MB
Standard VRAM: 32 MB
Standard Hard Drive: 40.0 GB
Standard Combo Drive: 8X/24X/10X/24X 5
Standard Modem: 56.6k (internal)
Standard Ethernet: 10/100Base-T
AirPort
14.1" Color 9
Software:
* MacOS: MAX OS X 10.3.7
* Acrobat reader
* Adobe photoshop en nog veel andere adobes
* dvd player * microsoft office
* quicktime, internet explorer...

In zeer goede staat! Bijna geen krasjes of vlekken! Batterij in goede staat! WEL QWERTY

Afhalen kan in Kapellen.
Afspreken kan in Antwerpen Centraal
Verzending met Taxipost! Kosten voor de koper (+-20euro)



startprijs: 700 euro

@tijgertje: ik ben je nog ni vergeten, dit weekend regel ik het :)

R2man

Legacy Member
Hoi, ben je geintresseerd om deze te ruilen tegen mijn huidige laptop- Acer aspire 1670. Mvg, R2.

R2man

Legacy Member
Hoeveel tijd heb je? Ik wil eventueel mijn laptop wel verkopen via dit forum zodat ik met dat geld je ibook kan overkopen.

Oser

Legacy Member
weette, ik laat da hier opestaan, als iemand met genoeg geld meteen kan komen dan heeft dat wel prioriteit, anders kun je jou manier gerust toepassen en wens ik je veel succes met de verkoop ;)

Oser

Legacy Member
jeeeeps

gwn klikje op men handtekening waar sellingstuff staat

snot

Legacy Member
officiele cd's van die Adobe photoshop en nog veel andere adobes?

inspiratieloos

Legacy Member
met zo'n reactie's kom je alvast heel ver...
nieuw kost een ibook G4 995 euro, dan heb je wel een 1.33 G4, 512 mb ram, ATi 9550 graka en een hd van 40 gb (www.apple.be)

allemaal nieuw met de garantie enzo bij.

dus ja je prijs is niet iets te hoog tbh.
btw, neen ik ben geen threadverneuker met een zielig no-life, ik licht de mensen gewoon in met hun koop, tenslotte heeft niet iedereen u kennis van pc's zoals u zelf zegt eh.

Oser

Legacy Member
inspiratieloos: kheb die gekocht van iemand omdat iemand vant forum hem wou kopen een tijd geleden voor 850, die heeft afgezegd waardoor ik al me serieus verlies zit...
er zijn winkels waar ze helemaal schandalige prijzen vragen, ga gij daar dan ook posters ophangen da ze teveel vragen?
mind your own business.. kheb da ook geleerd.


mja, verlaag startprijs naar 600..

kben ook maar een jongen van 17 he, 200 euro verlies is veel hoor..

Kwertie

Legacy Member
thread opgekuist...
graag geen 'gezever' meer over die prijs aub, topicstarter bepaalt die zelf
geen interesse -> niet posten -> prijs ligt nog altijd niet hoger dan de nieuwprijs ofzo en de meeste mensen die zoiets willen kopen, kennen de prijs van zo'n dingen wel degelijk, dus men moet niet bang zijn dat hier iemand in het zak gezet wordt ;)

enfin, startprijs is verlaagd, wat alleen maar in het voordeel van geïnteresseerden speelt, meer moet hier niet over gezegd worden, volgende off-topic mag threadstarter reporten en komt bij user notes ofzo...

Oser

Legacy Member
dank je wel kwertie.. hou het nu op biedingen of vragen omtrend de ibook zelf.

dank op voorhand

Oser

Legacy Member
wat???? vo da bedrag moogde men bomma een uurke hebbe...



:unsure:

*ziet dat het piotke is, ex-mod, :eek: , herpakt zich*

*kuch*


na lange overweging heb ik besloten om het bescheiden bod van jou voorlopig in de wachtkamer te zetten...toch bedankt om als eerste een bod uit te brengen

hoogachtend,

oser



*hoopt dat zijn tedere woorden medelijden opwekken en aanjagen tot hoger bod...*

piotke

Legacy Member
hoger wens ik momenteel niet te gaan, je ziet maar wat je er mee doet.

piotke

Legacy Member
oki, je ziet wat je er mee doet, mijn bod blijft geldig tot 4 jan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan