Archief - HP nc 6000 laptop (business model)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
te koop (indien bod me aanstaat)
reden : aanschaf nieuwe laptop

Code:
Product Description: HP Compaq Business Notebook nc6000 - Pentium M 725 1.6 GHz - 14.1" TFT
Dimensions (WxDxH): 31.8 cm x 26.2 cm x 3.4 cm
Weight: 2.5 kg
Localisation: English / Europe
System Type: Notebook
Built-in Devices: Stereo speakers
Processor: Intel Pentium M 725 1.6 GHz
Cache Memory: 2 MB - L2 Cache
RAM: 512 MB (installed) / 2 GB (max) - DDR SDRAM - PC2700 - 333 MHz
Card Reader: Yes
Hard Drive: 40 GB - 5400 rpm
Optical Storage: CD-RW / DVD-ROM combo - plug-in module
Display: 14.1" TFT active matrix XGA (1024 x 768) - 24-bit (16.7 million colours)
Graphics Controller: ATI MOBILITY RADEON 9600 - 32 MB
Audio Output: Sound card
Telecom: Fax / modem - MDC - 56 Kbps
Networking: Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet
Input Device: Keyboard, touchpad, pointing stick, DualPoint
Power: AC 110/230 V ( 50/60 Hz )
Battery: Lithium Ion
Average Run Time: 5 hour(s)
Operating System: Microsoft Windows XP Professional
Manufacturer Warranty: 3 years warranty

bron : http://www.2compute.net/shop.aspx?prod=HPXX29078
Nieuwprijs : 2291 €


Vraagprijs : 650€

*spam-talk gebeurd via pm ;)*

chris7ophe

Legacy Member
Hoe deze was toch verkocht ?

Vergeet de mensen wel niet te vertellen over uw kleine kras he

Ik zal ze ineens de foto's geven die je mij toen hebt gegeven bespaard je een hoop werk.

Link

brechtvm

Legacy Member
thx chris7ophe ;)

is dan ook de énige schade die er aan is :)
en zoals ik ook tégen u zei :
laptop mag uitvoerig getest worden eer deze gekocht wordt :)

schade = verf die afgesprongen is.. kan dus ook bezichtigd worden

ps : een laptop met schade aan de hdd/ram/mobo/.. (zoals u er had) lijkt me veel erger dan deze laptop met een OPPERVLAKKIGE kras op het deksel(dat dan nog verstevigd is, doordat het een business model is)

hoogste bod tot nu toe : 500€ @ kapaza (op 2 uur tijd :p)

btw: laptop MOET niet verkocht worden, maar kan momenteel aan een nieuw toestel geraken, en vandaar deze poging tot verkoop




UPDATE :

*Thread Closed*

reden : die andere persoon wil zn laptop niet meer verkopen :s
dus als ik de mijne zou verkopen zit ik zonder laptop :p
(wat niet de bedoeling is)

Icebeice

Legacy Member
Ik heb die fotos eens goed bekeken....

Is dat serienummer of bedrijfsnummer dat uit laptop gekrast is, dit lijkt althans niet zomaar een beschadiging te zijn.....:eek:


Gelieve nader te verklaren aub?

Dit is toch geen normale kras, precies dat er daar iets weggeprutst is om het weg te hebben.... en niet zomaar een toevallig krasje...

Desolation Angel

Legacy Member
Sterker nog, da is exact de afmeting van het anti-diefstal label da ook op mijnen Thinkpad hangt. Ge zijt u hier op glad ijs aant begeven brecht ...

Icebeice

Legacy Member
En gij durft zoiets te verkopen Brechtje , ik ga alvast reporten , dit zijn dingen die je niet te koop aanbied.... :naughty:

Shame on you again, dit zal uw reputatie zeker geen eer aan doen....

Normaal bemoei ik mij niet met iemand anders zijn thread maar dit vind ik er toch weer over.

nsa_archive

Legacy Member
Icebeice zei:
Is dat serienummer of bedrijfsnummer dat uit laptop gekrast is, dit lijkt althans niet zomaar een beschadiging te zijn.....:eek:

Dit is toch geen normale kras, precies dat er daar iets weggeprutst is om het weg te hebben.... en niet zomaar een toevallig krasje...

i concur; dit doet mij heeeel erg denken aan het removen van asset tag labels zoals die door ongeveer alle grote bedrijven worden toegepast; die dingen bonden zich zo erg met het onderliggende materiaal dat je al redelijk agressieve poets/schuurmiddelen nodig hebt om ze te verwijderen...

Sowieso; als er nog garantie op dit toestel is; en je stuurt het in deze staat binnen bij hp; dan gaan er vragen gesteld worden daar ...

Kzeg niet dat het gestolen is; maar ik raad op basis van mijn ervaring binnen hp (ja, ik heb voor hp gewerkt) eventuele kopers wel aan om de koper een verklaring te laten tekenen dat hij instaat voor de garantie en de herkomst van het toestel :)

(en ja; ik heb hp al toestelle weten blokkeren/vasthouden op de repair line; omdat de herkomst en de staat twijfelachtig was )

Krulle

Legacy Member
die heeft gewoon op zijn laptop de diepemeers afgegleden :D

jullie zoeken da allemaal veel te ver ;)

Icebeice

Legacy Member
Ik zeg ook niet dat hij gestolen is, maar kan wel insinueren dat er iets niet juist is in het hele verhaal weer.
En als blijkt dat het idd om ant-diefstal label gaat dat verwijderd is dan zal dit wel om gekende redenen zijn denk ik.


@Brechtvm heb je serienummer van laptop ?

Hekje

Legacy Member
Als dit allemaal klopt is da wel schandalig, perm ban ?
iK dacht dat brecht een goede reputatie had ?

Desolation Angel

Legacy Member
Op Tones gaf meneer brechtvm de uitleg da em 'bij het casemodden er een plaat op had laten vallen' en da zo de 'oppervlakkige' krassen kwamen. Terna heeft hij het licht opgeschuurd en zijn de vlekken ontstaan.

Ik noem da een groot pak bullshit, want van een vallende plaat hedde hoogstens een lange streepvormige kras, geen 2-3 huge vlekken

Icebeice

Legacy Member
Desolation Angel zei:
Op Tones gaf meneer brechtvm de uitleg da em 'bij het casemodden er een plaat op had laten vallen' en da zo de 'oppervlakkige' krassen kwamen. Terna heeft hij het licht opgeschuurd en zijn de vlekken ontstaan.

Ik noem da een groot pak bullshit, want van een vallende plaat hedde hoogstens een lange streepvormige kras, geen 2-3 huge vlekken

Op de fotos zie je duidelijk dat er rechhoekige labels verwijderd zijn.

Wat wil zeggen dat zijn uitleg over casemodden:eek: een dikke leugen van hemzelf is......:ironic: :angry:

Plato

Legacy Member
Opde foto's is duidelijk te zien dat er iets is verwijderd, en dat was zeker geen krasje maar iets dat er op plakte. Er is met grove middelen op gewerkt, met een stanleymes of zo iets, en het is te zien dat ie af en toe is te diep gegaan en zelfs is uitgeschoten.

Psychodweep

Legacy Member
Gelukkig dat chris7ophe dit nog heeft opgemerkt. Anders ging de verkoper dit gewoon verzwijgen tot de laptop verkocht werd en de koper ter plaatse deze ging ophalen. Zulke dingen vergeet je gewoon niet te vermelden.
En dan nog eens proberen om deze schade te minimaliseren door te zeggen dat het veel erger is dat uw cpu/hd/etc kapot zou zijn ipv deze oppervlakkige kras. En snel thread willen sluiten opdat deze replies niet zouden komen...

chris7ophe

Legacy Member
en zijn kapaza advertentie dan ?

100% in orde, perfecte staat

:naughty:

Icebeice

Legacy Member
Edit : OK heb post verwijderd, heeft niets met deze zaak te maken.

en ja gisteren reed ik nog zonder gordel :D

chris7ophe

Legacy Member
sorry maar dat heeft hier niets mee te maken....

Voor hetzelfde geld heb ik u gisteren uwe gordel niet zien aandoen :D

UFO

Legacy Member
Uit de laatste foto merk ik op dat dit schade aan de bovenkant van de laptop is.
Hetgeen ge dus ziet. Nu ik zen genen expert maar plakken zo'n stickers ni op den onderkant van uwe laptop?
Kwil brecht hier ni me goespreken da zeker ni ken hem zelfs ni ken enkel zijn naam van hier te verschijnen.
Nu als je het bekijkt lijkt het me idd iets da is weggehaald is. Maar dno het lijkt me nogal aardig da zo'n sticker op den bovenkant plakt.
Mijn mening, doeter mee wa ge wilt.
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan