Archief - HP compaq nx6110 business laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
Heb volgende laptop te koop,
Is slechts 2 maand gebruikt geweest. Mag daarom ook weg, wegens het niet gebruiken ervan!
Nergens gebruikerssporen op de laptop, je ziet niet dat hij gebruikt is geweest

eigenschappen toestel:

scherm: 15" XGA scherm (nergens krassen of dode pixels in het scherm uiteraard)
processor: 1,73 ghz intel centrino (2mb cash!!)
geheugen: 512 MB DDR geheugen (1 latje, nog plaats voor 1 extra latje)
harde schijf: 40 Gigabyte
Resolutie scherm 1024x768 pixels
grafische kaart in de laptop: Intel media 900 UMA chipset, maximum geheugen van de kaart: 128 mb
optische drive: DVD-CD/CDRW
geluidskaart AC97 chipset
ingebouwde netwerkmogelijkheden:
modem
netwerkkaart 10/100
draadloze netwerkkaart
Op de laptop hangt een licentie van windows xp professional (welke tevens ook geïnstalleerd is op de laptop)
Verder nog 2 usbpoorten, 1 firewirepoort, uitgang voor geluid enzo, pcmcia slot, vga poort voor aansluiten van extra scherm, bevestigingsmogelijkheid voor kensington slot
Gewicht: 2,7 kg (lichtgewicht dus)

AZERTY-toetsenbord
battery gaat opgeladen makkelijk 3uur mee.

Laptop is volledig geïnstalleerd en gebruikensklaar.
Laptop wordt enkel geleverd met de oplader.

Toestel kan hier getest worden, geen probleem.
Indien u vragen heeft, stel ze gerust.
Indien u zelf genomen foto's wenst, mail me gerust, dan stuur ik je deze door (niet dat er veel op te zien zal zijn daar de laptop nergens sporen van gebruik heeft).

Toestel kan afgehaald worden te Lokeren. Kan verzonden worden, maar ik prefereer toch afhaling!
Factuur is niet meer ter beschikking, garantie vermoed ik dus ook niet tenzij bij hp fabrieksgarantie bestaat.

vragen: stel ze gerust

had er graag 450 van gehad. (is de richtprjis, niet de meeneemprijs)
Bieden mag ook altijd
staat op kapaza,2de hands, msn, ...

vanrumst

Legacy Member
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup2
btw: schijf van 40 gig is vervangen door splinternieuwe schijf van 60 gig
(had 40 gigger in garantie en die is vervangen door 60 giger, heb deze nu in die laptop geplaatst)

ellebanna

Legacy Member
goed, ik bied er 475 euro voor. Zou je ondertussen een paar foto's kunnen sturen aub? Gewoon effe zien hoe groot, welke functies er op het muispad zitten,...

Je kan ze mailen naar [email protected], of gewoon hierop zetten. Merci
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan