Archief - Samsung E950, Samsung i620, Motorola V3i te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
enkele gsm's te koop:

- Samsung E950
aangekocht op 5 oktober 2007 in de mediamarkt
factuur wordt meegeleverd
toestel is dag of 10 gebruikt
plastiekje hangt nog op het scherm
2 jaar garantie zit derop
wordt geleverd in doos, met factuur, cdrom, boekjes, oplader, usbkabel, headset
nieuwprijs 270 euro, nu meeneemprijs voor 220 euro!

- Motorola V3i
Aangekocht in de fnac op 18 augustus 2007
2 jaar garantie op
Factuur meegeleverd
Dit is de kleur: http://img.alibaba.com/photo/11365827/New_Motorola_V3i_V3_Razr_GSM_Cingular_T_mobile.jpg
Toestel 3 weken gebruikt geweest
Uiteraard nergens kras ofzo op
Als nieuw


Toestel volledig in doos met factuur, cdrom, oplader, usbkabel, boekjes, micro sd kaartje van 128mb en de microsd adapter
was verkocht, maar koper is niet komen opdagen, vandaar opnieuw te koop
minimumprijs: 120 euro, meeneemprijs: 140 euro

- Samsung SGH-i620 (witte kleur)
Aangekocht in pdashop op 28 september voor 410 euro
In doos met boekjes, usbkabel, cdrom, headset, oplader, extra achterkant van gsm, extra battery (die appart kan opgeladen worden)
Plastiekje hangt nog op achterkant van de gsm
Qwerty klavier
Dag gebruikt, wordt verkocht wegens aankoop van tytn2, was gevraagd om te wisselen, maar doordat plastiek niet meer op voorkant toestel hangt was dit jammergenoeg niet meer mogelijk
toestel was ook verkocht, maar uiteindelijk niet afgehaald geweest
Nieuwprijs: 410 euro
Minimumprijs: 320 euro
Meeneemprijs: 340 euro


elk toestel werkt perfect
wordt telkens geleverd met de originele factuur etc erbij
afhalen kan te Lokeren
verzenden kan ook, op kosten van de koper (gewone of aangetekende zending)

vragen: stel ze maar gerust

vanrumst

Legacy Member
mja, prijs blijft zowiezo nieuw 180 hé, ge geeft wel iets in ruil maar dat heeft ook waarde.

Allé, 120 euro voor de V3i nieuwe meeneemprijs, iemand?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan