Archief - HP 3816 met defect, Standaard Case, ATX Voeding 350W

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
HP 3816 met defect

Ik verkoop een printer van HP, model HP 3816 met een defect aan,

Het deel waar de inktcartridges inzitten luistert niet meer :p

Het kan wel nog bewegen, want als je de klep bovenaan opendoet om de inktpatronen te veranderen beweegt hy nog naar links, maar als je een document afprint weigert het deel met de inktpatronen te bewegen, ik weet niet aan wat het defect te wijten is, mess weet iemand wat het is en kan hy dit repareren,

Ik moet er niet veel meer van hebben, doe maar een bod. Opsturen kan maar kosten zijn voor de koper natuurlijk, verzending zal 7.40€ zyn.

Standaard ATX Case met 350W Voeding

Standaard witte Case met een licht gemodde 350W Voeding. In de voeding zit een stillere fan met blauwe leds zodat er achteraan de case een blauw licht schijnt.

Verzending zal ook op 7.40€ komen

Alleen exclusief bieden, inclusieve boden worden genegeerd

Kan ook allemaal afgehaald worden in Sint-Lievens-Houtem (15min van Aalst)

Pictures

Fartman

Legacy Member
genoteerd ;) is dat incl inktpatronen?

want dan vind ik het nog wat weinig, inktpatronen kosten 60€ nieuw,

meeneemprijs incl inktpatronen = 25€

Krulle

Legacy Member
Fartman zei:
genoteerd ;) is dat incl inktpatronen?

want dan vind ik het nog wat weinig, inktpatronen kosten 60€ nieuw,

meeneemprijs incl inktpatronen = 25€

als die meeneemprijs incl verzending is ben ik akkoord.

inktpatronen zijn idd duur maar voor 70a80 euro koop je tegenwoordig een nieuwe printer met ongeveer dezelfde specs incl 2 gloednieuwe inktpatronen.

Fartman

Legacy Member
Krulle zei:
inktpatronen zijn idd duur maar voor 70a80 euro koop je tegenwoordig een nieuwe printer met ongeveer dezelfde specs incl 2 gloednieuwe inktpatronen.

en als de inktpatronen leeg zijn moet je nieuwe kopen :) dus kosten die nog altijd 60€

Fartman

Legacy Member
Als er niemand voor woensdagavond om 21u meer bied, dan is deze voor u Krulle ;)

meeneemprijs (pinter+inkt) = 25€ excl verzenden

Fartman

Legacy Member
laatste up ;)

meeneemprijs verlaagd voor printer + inktpatronen = 23€ excl !!!!

Fartman

Legacy Member
nog een uurtje en ze is van u krul ;) tenzij er iemand anders 23€ biedt :p

Fartman

Legacy Member
maak er 10€ excl van en we hebben een deal ;)

@krulle
by deze is de printer + inktpatronen verkocht aan jou voor 20€ excl ;)

pm send

mega_stihl

Legacy Member
ge komt nooit in Zaventem/Leuven ofzo? voeding interesseert mij wel maar met verzending vertrouw ik niet met voedingen. elke voeding dat ik tot nu toe had was na enkele schokken bij verzending en verplaatsing naar de botten gegaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan