Archief - Hoop onderdelen (9800pro, 2600+, 160gig,..)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Satanic`

Legacy Member
Hierbij verkoop ik een aantal onderdelen omwille van een upgrade.


- Amd Sempron 2600+
- Asus a7n8x-x
- 512mb ram pc3200
- Maxtor 160gig ata133
- Sapphire Radeon 9800 pro + zalman Vf700-cu
- Simpele Case, enkele krassen (moet nog checken of de 400watt voeding werkt want die had ik vervangen door een tagan 480)


Ik zal straks nakijken van wat ik nog allemaal een factuur heb. Normaal van alles buiten de 9800pro (die was toch al buiten garantie).
Verzenden kan op risico en kosten van de koper. Ik verkoop pas als de prijs mij aanstaat. Afhalen kan in Brecht/Brasschaat, brengen kan ook indien het niet té ver is.

Gert1

Legacy Member
bod van 40€ exclu op de cpu (indien die socket a is)

aan hoeveel GHz draait dee?

Satanic`

Legacy Member
is idd socket a. Is nooit oc'ed geweest en ik denk dat die aan 1833 of 1866 mhz loopt.

Gert1

Legacy Member
hoeveel wilde voor het totaal?

foto van de case aub

is er ook een zalman koeler bij de cpu?

Satanic`

Legacy Member
geen idee eigenlijk van prijs. Als de prijs mij aanstaat mag het buiten. Ik zal straks foto's van de case trekken maar heb direct les, dus even geen tijd. De cpu is boxed.

Scyver

Legacy Member
Ouderdom? - bod is hiervan nog wat afhankelijk

Amd Sempron 2600+
Asus a7n8x-x
512mb ram pc3200
Maxtor 160gig ata133
Sapphire Radeon 9800 pro + zalman Vf700-cu
Simpele Case, enkele krassen

bod € 225

RSSD

Legacy Member
titel aangepast, je had het zelf geprobeerd dus je zal de regels wel kennen :niceone:

the_dr@gon

Legacy Member
welk merk is die ram ?
indien Corsair of apacer 25€

lexieboy

Legacy Member
45 voor radeon 9800
35 € voor HD
exclu
greetz lex-tok

Satanic`

Legacy Member
Heb een factuur van tones op 17/09/2004 voor de HD, cpu en mobo. Het merk van het ram is PMI. De fotos van de case en de afzonderlijke delen zullen voor morgenvroeg zijn aangezien ik nu (weer) wegmoet.

Had er toch nog graag +- 275€ voor gehad. Bod van Scyver heeft voorrang, liever alles ineens weg.

@ssmt: merci!

the_dr@gon

Legacy Member
Satanic` zei:
Heb een factuur van tones op 17/09/2004 voor de HD, cpu en mobo. Het merk van het ram is PMI. De fotos van de case en de afzonderlijke delen zullen voor morgenvroeg zijn aangezien ik nu (weer) wegmoet.

Had er toch nog graag +- 275€ voor gehad. Bod van Scyver heeft voorrang, liever alles ineens weg.

@ssmt: merci!

bod ingetrokken dan

Firedwarf

Legacy Member
Geef voor de grafische kaart 50 verzendkosten inclusief

mocht ge u bedenken en toch afzonderlijk verkopen

piotke

Legacy Member
Satanic` zei:
Heb een factuur van tones op 17/09/2004 voor de HD, cpu en mobo. Het merk van het ram is PMI. De fotos van de case en de afzonderlijke delen zullen voor morgenvroeg zijn aangezien ik nu (weer) wegmoet.

Had er toch nog graag +- 275€ voor gehad. Bod van Scyver heeft voorrang, liever alles ineens weg.

@ssmt: merci!

Kan je leveren in antwerpen ? - Edegem

_BizkiD_

Legacy Member
West-Vlaanderen is een beetje te ver zekers?
Anders bod 225€ op alles incl. de levering!
grtz
// of 225incl de verzending of 210 incl de verzending op alles zonder case! :)

Satanic`

Legacy Member
Dan gaat mijn voorkeur nog altijd naar Scyver, die biedt evenveel, en woont vrij dichtbij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan