Archief - high end p4 liquid cooled gaming pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AccuCore

Legacy Member
na zeer lang overleg ga ik overstappen op AMD!
het doet me zeer veel pijn om men levenswerk(elken dag zittek aan die pc bezig ) te moeten verkopen! maar ja se.... een mens moet af en toe eens vernieuwen he!:p:p:p


p 4 550 3.4(draaid overclocked stabiel op 4.0)
2gig ddr2 pc 6400 mushkin(cas 3-3-3-8)
asus P5AD2DELUXE(met wifi aan boord)
2* 250gig maxtor 1.5gigbit(sata)
koolance exos AL + koelblok cpu + northbridge + memcontroller(of iets in dien trend...weet ni welke chip juist nog gekoeld is! maar alle blokjes komen wel van koolance!)
cooldrive 4(hdd cooler-250gig maxtor + fan controller)
OCZ voeding(520watt )
thermaltake tsunami case(zilver+plexi)
saphire X850XTpe(goei overclockerke)
2X blauw ccfl+controller(op geluid en AAN/UIT schakelaar)
nec dvd brander(kweet ni welken type)

bieden vanaf 1600€

ik behoud mij het recht de verkoop niet door te laten gaan indien ... jadda jadda..... you know :p

brechtvm

Legacy Member
koolance exos AL + koelblok cpu + northbridge + memcontroller(of iets in dien trend...weet ni welke chip juist nog gekoeld is! maar alle blokjes komen wel van koolance!)
+ TT case

vraagprijs = ?

AccuCore

Legacy Member
verkoop enkel het geheel OF gij moest mij hier een extreem gunstig bod doen!

Witte

Legacy Member
DFI Lanparty nf4 UT Ultra-D
AMD Opteron 146 Boxed
1Gb RAM met BH-5

Rest ruil ik liever niet

AccuCore

Legacy Member
en ge wilt ruilen tegen mijn volledig systeem?
no go dan sorry m8

AccuCore

Legacy Member
man :s
zou wel mooi zijn want ben op zoek naar een opteron of andere zware amd gaming processor.....maar ik geraak van de rest ni vanaf....
en nu hier beginnen in stukken verkopen en blijven zitten met het een en ander is ook stom denk ik :s

**edit** maggek trouwens vragen waarom ge nen opteron wegdoe vor nen intel 550?

Witte

Legacy Member
Op luchtkoeling presteerd hij zowat het gemiddelde. Met nen Vapo derop start hij ook nog op met dezelfde instellingen, maar ik win er nauwelijks extra MHz mee omwille van de cold bug in de Atlon64 serie. Ik ben er dus niets mee als ik er ijskoeling opzet, dermee mag hem ook weg.

brechtvm

Legacy Member
vergelijking is dan ook met een NIET overclockte opteron146 neem ik aan

AccuCore

Legacy Member
brechtvm zei:
vergelijking is dan ook met een NIET overclockte opteron146 neem ik aan
en gij aast nog op de watercooling?
geft dan review waarin em overclocked sta he....ik vind ze enkel standaard :s
heb nu ook nog ni overdreven hard gezocht :)

brechtvm

Legacy Member
AccuCore zei:
en gij aast nog op de watercooling?
geft dan review waarin em overclocked sta he....ik vind ze enkel standaard :s
heb nu ook nog ni overdreven hard gezocht :)
kweet dajje die watercooling niet aan mij verkoopt ;)

kzal u mijn 'idee' uitlegge aan de hand van een voorbeeld..
voorbeeld : mijnen opteron 146 loopt stock @ 2ghz
SuperPi tijd = 42seconde ofzo dacht ik..
(wat trager is dan mn S754 setup, want die vlamde veel sneller (@ stock))

nu loopt deze echter op 2.6ghz..
SuperPï tijd = 33seconde..

en superpi seconden, zijn kostelijke seconden ;)
(hard to get down ;))

dusja :) you got my point ?

laat uw systeem stock runne, en doe superpi..
dan kunt ge vergelijke met amd146

wittekakker zei:
zoek naar revieuws van nen FX 55 :)
@ threadstarter :
waarom FX55 > omdat oc'de 146 gelijk staat (IDENTIEK!!!) met fx55 ;)
en die beestjes koste geld :D

AccuCore

Legacy Member
waarom zou ik ze ni aan u verkopen?
ben toch al aant denken van exos2 te kopen en case te behouden......
mo soit.......zou graag eens iemand zien bieden op het volledige systeem! dus wacht daar liever op!

bod op watercooling trouwens?
heb zoveel zin in een exos2.....pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

brechtvm

Legacy Member
bod zal niet boven 120€ liggen..(inc cpu block...)
ge kunt zien wajje er mee doet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan