Archief - High-end netwerk (servercase , firewall, router, 19" switch)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AkiMbO

Legacy Member
Te koop :


- D-link DFL-700 firewall

In perfecte staat! Niet van nieuw te onderscheiden.
Alle benodigde kabels. Doos aanwezig

Meeneemprijs = €250


- Cisco 837 router

In perfecte staat! Niet van nieuw te onderscheiden.
Alle benodigde kabels. Doos niet meer aanwezig

Meeneemprijs = €300

- D-link DES 1024R+

In perfecte staat! Niet van nieuw te onderscheiden.
Alle benodigde kabels.

Meeneemprijs : € 100


- 19" rack met deur

16U hoog (zal ik nog eens nazien)
Perfecte staat. Slechts 1 jaar oud
Met stroomvoorziening (1U stekkerblok met ingebouwde aansluitmogelijkheden. evt appart tekoop)
Sleuteltjes kwijt !

Prijs : Doe een bod



Al deze stukken zijn nog als nieuw, en verkeren in een onberispelijke staat.
Testen of bezichtigen hier bij mij thuis is geen enkel probleem. PM me daarvoor !

Foto's volgen nog

Minimumprijs is telkens 3/4 van de meeneemprijs.
Ik behoud me het recht niet te verkopen en/of de verkoop te beëindigen om eender welke reden.
(blacklist, beter bod buiten forum, ....)
Dit komt ook op lotverkopen te staan. Als de meeneemprijs wordt geboden, dan telt het eerste bod !!!
Bieden gebeurt exclusief verzending (dit zijn zware en fragiele stukken, dus ik verkies afhaling. Kan desnoods ook brengen indien bod goed genoeg)
Offtopic => report

AkiMbO

Legacy Member
Dnno, wat wil je ervoor geven?

Als de case verkocht wordt, krijgt de koper wel voorrang inzake die verdeeldoos.
Tenzij hij er geen behoefte aan heeft natuurlijk.
Ook die kabelbegeleider hoort bij de case.

ManTon^

Legacy Member
hoeveel had je gewilt voor de rack ?

dat ik wat een richprijs heb ;)

fearor

Legacy Member
Indien alles werkend kan gezien worden is er nog garantie of een factuur aanwezig? Waarom doe je dit weg?

425 euro op dit

- Cisco 837 router

In perfecte staat! Niet van nieuw te onderscheiden.
Alle benodigde kabels. Doos niet meer aanwezig

Meeneemprijs = €300

- D-link DES 1024R+

In perfecte staat! Niet van nieuw te onderscheiden.
Alle benodigde kabels.

Meeneemprijs : € 100


- 19" rack met deur

16U hoog (zal ik nog eens nazien)
Perfecte staat. Slechts 1 jaar oud
Met stroomvoorziening (1U stekkerblok met ingebouwde aansluitmogelijkheden. evt appart tekoop)
Sleuteltjes kwijt !

Prijs : Doe een bod

AkiMbO

Legacy Member
Bod van fearor krijgt momenteel voorrang, maar de rest staat ook genoteerd, voor in het geval hij afhaakt.
Op lotverkopen heb ik bod van 90 op het 'cabinet' ;)

@fearor: alle materiaal is hier thuis bij mij te bezichtigen en te testen. PM me gerust, moest je dit weekend es willen langskomen ofzo...
Facturen (en dus garantie, of het ware via serienummer) zijn er helaas niet meer, maar aangezien we spreken over hoog kwalitatief materiaal dat slechts 1jaar oud is (en al die tijd perfect heeft gefunctioneerd), is de kans op een defect zeer klein me dunkt.

Bod is zeker niet slecht, alleen had ik voor de case graag ietwat meer gehad.

-R@TLeR-

Legacy Member
Is het mogenlijk een 19" 1U (pizzabox) server in deze te rack te steken ?
Ik vermoed dat hij echter niet diep genoeg is.

AkiMbO

Legacy Member
Dus een case van 19" diep ?

Nope, dat zal niet lukken vrees ik...


De diepte van de behuizing is zo'n goeie 40 cm. Niet genoeg dus :s

AkiMbO

Legacy Member
Stand van zaken :

Faselna (TN) : €125 op Firewall

Zinzin (LV) : €100 op netwerkcase

Bl4ckh4t (TN) : €20 op verdeeldoos (bod op gehele case krijgt voorrang)

fearor (TN) : €425 op Router, Switch en Case (dit bod heeft momenteel voorrang op alle andere wegens meerdere onderdelen)

fearor

Legacy Member
Ik ben eigenlijk ook wel meer geinteresseerd in het totaal pakket, voor hoeveel doe je het in zijn geheel weg? Ik kan het komen afhalen..

AkiMbO

Legacy Member
Fearor heeft afgehaakt......


Stand van zaken :

Faselna (TN) : €125 op Firewall

Zinzin (LV) : €100 op netwerkcase

Bl4ckh4t (TN) : €20 op verdeeldoos

Bl4ckH4T

Legacy Member
Wanneer sluit je af voor de verdeeldoos? We zijn ondertussen bijna 2 weken verder...

AkiMbO

Legacy Member
Ok, bij deze ga ik het volgende afronden !


Verdeeldoos is voor bl4ckh4t (€20)

Switch voor R@tler (€80)

Router en firewall gaan naar Faselna (€250)

PM me voor afhandeling !


Behuizing is nog steeds tekoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan