Archief - HIGH END LAPTOP HP 3.2 17Breedbeeld enz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
HP Pavilion zd8254EA Laptop

--------------------------------------------------------------------------------

Verkoop deze prachtige laptop omdat ik graag verander en ga mij weer is iets anders kopen .


Intel® Pentium® 4 640 3.2 GHz Processor
2048KB L2 Cache
17-inch BrightView WXGA+ high-definition widescreen display (1440x900)
1024MB DDR2 PC3200 400MHz (2x512MB)
100GB EIDE hard drive, ATA
Combo DVD DL HP ±R/±RW & cd-writer drive
ATI MOBILITY RADEON X600 PCI-E graphics with 256MB dedicated video memory
Communications
V.92-ready modem
10/100 LAN Ethernet integrated
IR-Port for remote
Wireless LAN 802.11 b/g with 125HSM / SpeedBooster™ support
Expansion Capabilities
Digital Media Reader (6 in 1)
1 VGA & S-Video out ports
4 USB 2.0 and 1 IEEE-1394 ports
ExpressCard 54 compatible CardBus
Altec Lansing® speakers
12-cell Lithium-Ion (Li-lon) battery
4.2 Kg weight
Microsoft® Windows® XP Home FR/NL/EN
AZERTY KEYBOARD MET NUMPAD

Meer info http://www.computerhome.lu/html/b_products.html

Aankoopdatum 29-09-2005 dus 5maand oud en ruim in garantie

Gekocht voor 1802euro + Speciaal draagtas voor dit type laptop 68 euro + Norton antivirus (apart gekocht )

Heb nog alle cdrom's (dvd's) windows xp in drie talen apart op 3 dvd's NL,FR en EN + nog wat soft voor die HP er bij geeft en trial office 2003

Alle handleidingen die zijn er ook nog en de doos normaal gezien ook maar moet ik eens zoeken .

Batterij perfect als nieuw .....Altijd op netstroom gebruikt allee voor 85%

Bieden vanaf 1200 euro meeneem 1450 euro

Ruilen kan evt ook voor HIGH END PC systeem



Off topic shit heb ik niet nodig en reageer ik zelf niet meer op .

Prijs vergelijken np mag altijd maar niet met buitenlandse sites ect... Ook niet met ander merken,model enz enz

Je mag hem altijd komen bekijken en testen .

faselna

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
laptopzak eventueel apart?


Als ik de laptop apart verkocht kan krijgen dan wel :)

Maar heb geen doos gevonden dus verkoop ik het liever samen maar zien wel als er evt iemand is die de tas niet moet hebben ;)

Moes

Legacy Member
intresse in ruil met centrino 1.7 laptop?
1GB ram,80GB,DVDRW,Radeon 9650,15"tft
weegt slechts 2kg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan