Archief - High End Hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EasyB

Legacy Member
Wegens niet genoeg (geen) interesse in de volledige pc, verkoop ik volgende onderdelen apart:

1. Shuttle SD11G5: Nieuwprijs 460, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 300.

2. Pentium M 770: Nieuwprijs 450, garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 250.

3. Geil 2GB DDR2-667 kit: Nieuwprijs 250, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 150.

4. Samsung 200GB SATA2: Nieuwprijs 90, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 60. spydro - tones

5. Nec 2510A DVD RW: Nieuwprijs 30(?), garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 15. spydro - tones

6. eVGA 7800GT CO (core 470): Nieuwprijs 350, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250. spydro - tones

7. I-Trigue 3300: Nieuwprijs 75(?), garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 30.

8. Logitech Multimediakeyboard: Nieuwprijs 15(?), garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 5.

9. Formac Xtreme Gallery 1900: Nieuwprijs 400, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250.

1-2-3-6-9 1000 euro Kivirno

Kan afgehaald worden in Evere. Eventueel kan levering geregeld worden. Opsturen enkel van kleine stukken. Vragen staat vrij, zever niet. Wordt ook op telenet geplaatst.

kivirno

Legacy Member
1. Shuttle SD11G5: Nieuwprijs 460, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 300.
2. Pentium M 770: Nieuwprijs 450, garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 250.
3. Geil 2GB DDR667 kit: Nieuwprijs 250, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 150.
6. eVGA 7800GT CO (core 470): Nieuwprijs 350, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250.
9. Formac Xtreme Gallery 1900: Nieuwprijs 400, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250.

1000 incl levering in noord antwerpen, kweet et tis onder uwe prijs maar tis een bod he :-)
hebde mss foto van geheel; zit de voeding extern? kan je foto daarvan maken, voor de rest zit er niks extern veronderstel ik
mogelijk interne voeding steken of niet?
mvg

EasyB

Legacy Member
kivirno zei:
1. Shuttle SD11G5: Nieuwprijs 460, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 300.
2. Pentium M 770: Nieuwprijs 450, garantie nee, aankoopbewijs nee, bieden vanaf 250.
3. Geil 2GB DDR667 kit: Nieuwprijs 250, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 150.
6. eVGA 7800GT CO (core 470): Nieuwprijs 350, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250.
9. Formac Xtreme Gallery 1900: Nieuwprijs 400, garantie ja, aankoopbewijs ja, bieden vanaf 250.

1000 incl levering in noord antwerpen, kweet et tis onder uwe prijs maar tis een bod he :-)
hebde mss foto van geheel; zit de voeding extern? kan je foto daarvan maken, voor de rest zit er niks extern veronderstel ik
mogelijk interne voeding steken of niet?
mvg

Genoteerd, maar beetje weinig. Voeding is extern, er is niet echt plaats om een interne te steken, maar waarom zou je dat willen doen?

Shuttle

Scherm

Deadelus

Legacy Member
Kunt u uw pm box is lege aub?

heeft u s/n codes voor waranty?

Greetz

EasyB

Legacy Member
Deadelus zei:
Kunt u uw pm box is lege aub?

heeft u s/n codes voor waranty?

Greetz

Ok, leeg....

Mja, waarschijnlijk wel, maar moet dan hele shuttle openhalen. Is 2-3 maand geleden aangekocht.

Je bod is trouwens genoteerd

pepinos

Legacy Member
15 afgehaald voor de dvd-rw, evt morgen al

edit: (onder voorbehoud, eerst kijken of mijn moederbord het aankan) 75 afgehaald voor dvd-rw en hdd

EasyB

Legacy Member
bod 20 dvdrw op tones.

Ik doe vavavond update van eerste post met tussenstanden en boden.

M_N_M

Legacy Member
meeneemprijs 7800GT? Is die kaart stil? Hoeveel 3D marks 2003/2005?

EasyB

Legacy Member
M_N_M zei:
meeneemprijs 7800GT? Is die kaart stil? Hoeveel 3D marks 2003/2005?

Ik heb op tones bod van 350 op graka + hd + nec. Dit bod draagt voorlopig mijn voorkeur weg. Absolute meeneemprijs, hmm, 300 exclusief?

Kaart is stil te krijgen met Rivatuner (fan @ 20%, idles @ 45°). Standaard 3D Mark05: 7900+. Enkel eens op 495 gezet en ook cpu geklokt: 8200-8300. Scores die dichtbij een GTX liggen (standaard dan natuurlijk).

Ik ga sebiet eens topic cleanen en boden in eerste topic plaatsen. Wacht misschien efkes met bieden tot dit gedaan is, dan heeft iedereen een idee van waar we staan.

EasyB

Legacy Member
Genoteerd, maar ik verkies nog steeds het bod vanop tones voor hd+writer+vga.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan