Netrem
Legacy Member
Het gaat hem dus om dit product:
http://www.vdhsoft.be/memo/17278.HTM
In diezelfde winkel gekocht. Ik heb dit product voor men nieuwjaar (2005) gekregen maar nooit gebruikt. 't Was in een tijd dat ik een super PC wou maken, met alles erop en eraan, maar het was duidelijk een impulsieve beslissing.
Dit product is nooit gebruikt, noch getest, noch aangesloten. Het staat hier al een jaar in de doos. Aangezien ik niet van plan ben het ooit te gebruiken, kan ik het evengoed verkopen.
Nieuw kost dit iets meer dan 100€. Aangezien dit product nieuw is, begint het bieden bij 55€. Meeneemprijs is 85€.
Als er echt foto's nodig zijn wil die maken, maar aangezien dit een nieuw product is dat nauwelijks licht zag, zijn er geen krassen of gebruikssporen aanwezig.
Afhalen kan in de regio waregem - zulte - deinze - gent.
Opsturen is uiteraard geen probleem.
http://www.vdhsoft.be/memo/17278.HTM
In diezelfde winkel gekocht. Ik heb dit product voor men nieuwjaar (2005) gekregen maar nooit gebruikt. 't Was in een tijd dat ik een super PC wou maken, met alles erop en eraan, maar het was duidelijk een impulsieve beslissing.
Dit product is nooit gebruikt, noch getest, noch aangesloten. Het staat hier al een jaar in de doos. Aangezien ik niet van plan ben het ooit te gebruiken, kan ik het evengoed verkopen.
Nieuw kost dit iets meer dan 100€. Aangezien dit product nieuw is, begint het bieden bij 55€. Meeneemprijs is 85€.
Als er echt foto's nodig zijn wil die maken, maar aangezien dit een nieuw product is dat nauwelijks licht zag, zijn er geen krassen of gebruikssporen aanwezig.
Afhalen kan in de regio waregem - zulte - deinze - gent.
Opsturen is uiteraard geen probleem.