Teknyske
Legacy Member
Teknyske zei:Faselna,
Ik heb eigenlijk niet "bewust" de verkoop terug in gang gezet.
Het is gewoon zo dat na mijn berichtje ivm de tweede afhaling die niet door was gegaan zich spontaan andere kandidaten aangeboden hebben.
Maar als ik het goed begrijp wil je die 3 schijven + 1 enclosure nog wel ?
Gezien de bijzondere reden voor het niet door kunnen gaan van die tweede afhaling gisteren, wil ik je eventueel nog wel de kans bieden om die set alsnog op te komen halen.
Dat zou dinsdag- (27) of woensdagavond (28) kunnen na 19u.
Andere mogelijkheid is dat ik ze jou opstuur na betaling via overschrijving.
Dat is misschien nog het beste gezien de bijzondere omstandigheden ?
(verslag van de diagnostische testen zit erbij)
Geef je een seintje ?
Mvg,
Teknyske
Geen reactie van Faselna, dus bij deze zet ik de 3 schijven + enclosure officieel terug te koop.
Hoogste bod is momenteel dat van Coolrunner (100 euro voor de 3 schijven zonder enclosure).
Ik sluit af morgenavond (MA 26/11) om 21u.
@Coolrunner: Afhaling kan nu dinsdag- of woensdagavond in Heverlee !
@Informa: Kan je AUB jouw bod verduidelijken ? Is dat 25 euro voor die enclosure (1x) ?
Bieden maar !
Mvg,
Teknyske
