Archief - HDD / VGA / CPU's / Mobo's / Laptop / Ram / TV tuners / ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Ik had een hoop plannen met deze onderdelen, maar wegens tijdsgebrek andere spullen verkoop ik ze.

De prijzen zijn min of meer vaste prijzen en min prijzen. Geen discussie mogelijk. Ik zit altijd ONDER de nieuwprijs. Vindt je een shop in be of de die goedkoper is PM die me dan, ik kijk het na en pas prijzen aan.

Komt op meerdere fora te staan.

Veiling loopt tot donderdag 17 uur, daarna sluit ik hier af en zet ik het op ebay. Foto's volgen.

- Hercules Fortissimo III 7.1
--> 20 euro

- Intel Pentium 4 3200 Mhz (800 fsb / 1 mb / s478), met Zalman cu7000
--> 160 euro

- Intel Pentium 4 Mobile 1600 Mhz (400 fsb / 512 kb / s478)
--> 45 euro

- Intel Pentium M 1500 Mhz Dothan (400 fsb / 2 Mb / s479) - Overclocked op standaard voltage tot 2250 Mhz prime stabil met onderstaande koeling.
--> 110 euro

- Asus ct479 Socket convertor
--> 45 euro

- Asus p4p800 VM mini Atx Mobo (Ideaal voor ct479 + pentium m)
--> 40 euro

- Abit IC7 MAX 3
--> 75 euro

- Club 3d Radeon 9800 Pro 128 Mb + Arctic Silencer
--> 95 euro

- Plextor px 712A dvd Writer
--> 40 euro

- Dlink DWL-G520 Wifi card (PCI - 108 Mbps - Low profile)
--> 25 euro

- Philips Funcam (DMVC 300 K)
--> 20 euro

- 2* 1 Gb (2 gig in totaal) Pc 3200 Vdata
--> 140 voor het paar

- A64 3500+ Socket 939 Boxed
--> 160

- Asus A8V deluxe A64 mainboard 939
--> 55 euro

- Leadtek Winfast A400LE TDH (6800 Le - 128 DDr - VIVO)
--> 150 euro

- NEC DVD 8X +/- Dual layer
--> 30 euro

- WinTV 2000 TV tuner
--> 30 euro

- Antec 380 watt PSU
--> 35 euro

- Antec Sonata Black kast (Met schade - Voorde modder)
--> 30 euro

- 80Gb SATA Hitachi
--> 40 euro

- 2*512 DDR TwinMos Dual Chan Kit
--> 75 euro

- 4*160Gb SATA Samsung
--> 60 / stuk of 210 voor de 4

- fujitsu siemens amilo D 7820 Laptop (15", 2,53 GHz, 512 Ddr, 64 Mb Radeon, ...)
--> 600 euro

- GuilleMot MAXI TV Video 3 TV tuner (met afstandsbediening)
--> 20 euro

piotke

Legacy Member
Sorry, ik zie ne tdat ik 2 boden van van 120 heb voor steds 2 schijven op tones. Is me net iets gemakkelijker...

Snd

Legacy Member
héél toevallig ook niet ergens nog een latje 512 DDR liggen dat je apart weg wilt doen? maakt nie uit welk merk

piotke

Legacy Member
e-jector zei:
héél toevallig ook niet ergens nog een latje 512 DDR liggen dat je apart weg wilt doen? maakt nie uit welk merk


nagenoeg alles wat te kopo is, staat in deze thread..

2.DIE.4

Legacy Member
- Club 3d Radeon 9800 Pro 128 Mb + Arctic Silencer
--> 95 euro

- 2* 1 Gb (2 gig in totaal) Pc 3200 Vdata
--> 140 voor het paar

- A64 3500+ Socket 939 Boxed
--> 160

- Asus A8V deluxe A64 mainboard 939
--> 55 euro

- 80Gb SATA Hitachi
--> 40 euro


Bodje van 460€ exclusief op dit alles

piotke

Legacy Member
STand van de biedingen, alle boden zijn ofwel exclusief ofwel afgehaald. Omdat het bieden zo vlot gaat heb ik besloten om morgen (28/02) af te sluiten om 19 uur. Biedingen die 15 mins voor het einde gedaan zijn tellen niet mee. Wil je bieden doe dat dan op voorhand.

Overzichtje van de aangeboden plaatsen:
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/hdd-vga-cpus-mobos-laptop-ram-tv-tuners-.398974
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=388657#388657
http://forum.arena51.be/showthread.php?p=301161#post301161
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=190860#post190860
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2944

Hoogste en aanvaardde boden. Gecombineerde aankoop heeft vorrang.

nec dvd writer
---> 30 euro - telenet - ssmt

Club 3d Radeon 9800 Pro 128 Mb + Arctic Silencer
2* 1 Gb (2 gig in totaal) Pc 3200 Vdata
A64 3500+ Socket 939 Boxed
Asus A8V deluxe A64 mainboard 939
80Gb SATA Hitachi
---> 460 euro - telenet - 2.DIE.4

2xSamsung 160gb
2x512mb ram
--> 195 euro - tones - Cliffke

2*160gb samsung
--> 120 euro - tones - jumper

Een laatste update volgt vannacht, dan laat ik het aan jullie over. Ik kan morgen de hele dag niet updaten, dus volg het zelf een beetje op aub.

chukey

Legacy Member
- Club 3d Radeon 9800 Pro 128 Mb + Arctic Silencer
--> 95 euro


ik geef u 70€ en kan de kaart morge kome hale ik ben zelf ook van edegem dus das geen probleem

piotke

Legacy Member
Lees de post boven de uwe. DE radeon zit reeds in een gecombineerd bod, wat mijn voorkeur draagt.

impulz

Legacy Member
ik heb interesse in dien ic7. zit alles er nog bij (niet dat het zoveel uitmaakt) en in goede/perfecte staat?

kan het zelfs komen halen, moet voor m'n werk toch in de buurt (kontich) zijn

piotke

Legacy Member
Bij dat mobo zit enkel I/O plaatje en een zelfgeschreven driver cd. Eventueel kan i ker nog wat sata of IDE kabelkes bijdoen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan